Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kto będzie kontrolował bilety w PKP SKM?

inforail
26.10.2015 09:26

Trójmiejska PKP SKM poszukuje firmy, która będziekontrolować bilety w pociągach przewoźnika. Zamówienie obejmuje:

1) kontrolę biletów na przejazd osób, przewóz rzeczy izwierząt, w pociągach uruchamianych przez Zamawiającego na obszarze siecikolejowej w województwie pomorskim, po którym kursują pociągi uruchamiane przezZamawiającego, to jest na odcinkach ograniczonych stacjami:- Tczew ? GdańskGł/Gdańsk Śródmieście ? Gdynia Gł. ? Wejherowo ? Lębork ? Słupsk ? Ustka,Gdańsk Gł./Gdańsk Wrzeszcz ? Kartuzy, Gdańsk Gł. / Gdańsk Wrzeszcz ? GdańskOsowa ? Gdynia Główna, Kościerzyna ? Gdynia Główna, Somonino ? Kartuzy, orazkontrolę dokumentów poświadczających ulgowe przejazdy;

2) wezwania podróżnego do natychmiastowego opłacenianależności za przejazd wraz z opłatą dodatkową;

3) pobieranie w pociągu opłat za przejazd lub przewóz, w tymza ujawnione przejazdy bez ważnego biletu oraz opłat za spowodowanie zatrzymaniapociągu bez uzasadnionej przyczyny;

4) sprzedaż w pociągu biletów na przejazd podróżnymniepełnosprawnym lub o ograniczonej sprawności ruchowej;

5) udzielanie podróżnym w pociągach informacji o ofertachtaryfowych, obowiązujących promocjach i taryfach specjalnych, a także zasadachskładania reklamacji, wniosków i skarg;

6) prowadzenie ewidencji druków ścisłej rejestracjiwydawanych przez kasę dopłat, w tym biletów wystawionych z tytułu pobranianależności za przejazd wraz z opłatą dodatkową i wezwań do zapłaty;

7) przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacjizłożonych przez podróżnych;

8) przesyłanie podróżnym wezwań do zapłaty wystawionychpodczas kontroli biletów, bądź wezwań do zapłaty nie wręczonych ze względu nainne okoliczności;

9) pozyskanie danych z systemu PESEL lub innych dozwolonychprawnie źródeł w zakresie miejsca zamieszkania (zameldowania) podróżnego wsytuacji niemożności ustalenia adresu w trakcie kontroli (dotyczy sytuacjibraku danych adresowych w dokumencie tożsamości podróżnego przy jednoczesnejodmowie podania adresu zamieszkania w formie oświadczenia przez podróżnego wtrakcie kontroli), bądź gdy przesłane wezwanie do zapłaty nie zostałoskutecznie doręczone podróżnemu z powodu niewłaściwego adresu podanego przezpodróżnego w trakcie kontroli,

10) archiwizowanie druków zwrotnych potwierdzeń odbioruzawierających datę faktycznego doręczenia przesyłki, określającej terminyprocedur reklamacyjnych oraz informujących o konsekwencjach przejazdu bezważnego biletu, ewidencji wpłat oraz cesji wierzytelności;

11) ewidencjonowanie dat doręczeń oraz dat zwrotów przesyłekw oprogramowaniu informatycznym,

12) archiwizowanie zwrotów wezwań do zapłaty, którychoperator pocztowy nie był w stanie doręczyć (błędny bądź nieaktualny adres lubnie podjęcie w terminie awizowanej przesyłki);

13) pozyskiwanie danych teleadresowych podróżnych (numertelefonu, adres mailowy) ? za pomocą dostępnych i zgodnych z przepisami prawaźródeł ? celem zwiększenia skuteczności windykacji należności;

15) sporządzania miesięcznych sprawozdań z Kasy Dopłat;

16) windykacji wierzytelności zamawiającego wynikających zniedopełnienia przez podróżnych obowiązku zapłaty należności przewozowych ztytułu przewozu osób i rzeczy, naruszenia przepisów o zabieraniu ze sobą dopociągu zwierząt i rzeczy oraz spowodowanie zatrzymania lub zmiany trasypociągu bez uzasadnionej przyczyny.

Oferty na wykonywania ww. czynności można składać do 30listopada 2015 roku. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie zuwzględnieniem kryteriów:

1. Wysokość wynagrodzenia od 100 PLN wyegzekwowanychnależności od dłużników (podróżnych) lub opłaconych przez nich dobrowolnie ? 95%.

2. Liczba osób wykonujących obowiązki kontrolera biletówzatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu ? 5%.