Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Duży przetarg na naprawy EN57 Kolei Mazowieckich

inforail
19.09.2015 10:30

Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na wykonanie:
? 19 napraw w poziomieutrzymania P4 z modyfikacją elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57,
? 20 napraw w poziomieutrzymania P5 z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 zmożliwością rozszerzenia zakresu zamówienia do 19 dodatkowych napraw w poziomieutrzymania P5 z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 zgodniez prawem opcji,
? 33 napraw w poziomieutrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 zmodernizowanychwedług dokumentacji technicznej nr NS/EN57/900/2002/11.
Zamówienie zostało podzielonena 3 zadania tj.:
1) zadanie nr 1 obejmuje wykonanie19 napraw w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją elektrycznych zespołówtrakcyjnych serii EN57,
2) zadanie nr 2 obejmujewykonanie 20 napraw w poziomie utrzymania P5 z modernizacją elektrycznychzespołów trakcyjnych serii EN57 z możliwością rozszerzenia zakresu zamówieniado 19 dodatkowych napraw w poziomie utrzymania P5 z modernizacją elektrycznychzespołów trakcyjnych serii EN57 zgodnie z prawem opcji,
3) zadanie nr 3 obejmujewykonanie 33 napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnychserii EN57 zmodernizowanych według dokumentacji technicznej nrNS/EN57/900/2002/11.
Zamawiający wymaga:

na każdy naprawiony EZT wzakresie zadania nr 1, udzielenia gwarancji jakości na bezawaryjną pracę naokres:
a) co najmniej 18 miesięcy nacały EZT,
b) co najmniej 24 miesięcy namalaturę EZT,
c) co najmniej 24 miesięcy naprzezwojone maszyny elektryczne EZT,
d) co najmniej 36 miesięcy napodzespoły i zespoły zamontowane podczas modyfikacji EZT,
licząc od dnia podpisaniaprotokołu komisyjnego odbioru danego EZT.
na każdy cały EZT po naprawiew zakresie zadania nr 2 udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 36miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego EZT.
na każdy cały EZT po naprawie w zakresiezadania nr 3 udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 18 miesięcy,licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego EZT.
Zamówienie należy zrealizować:
a) w zakresie zadania nr 1 wterminie do dnia 31 grudnia 2017 r.,
b) w zakresie zadania nr 2wraz z zastosowaniem przez Zamawiającego prawa opcji w terminie do dnia 31 maja2017 r.,
c) w zakresie zadania nr 3 wterminie od dnia 01 stycznia 2017 r. do dnia 30 września 2018 r.,
Zamawiający żąda wykonanianaprawy w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją każdego elektrycznego zespołutrakcyjnego w terminie nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych, licząc od dniaprzekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy (dot. zadania nr 1).
Zamawiający żąda wykonanianaprawy w poziomie utrzymania P5 z modernizacją pierwszego i drugiegoelektrycznego zespołu trakcyjnego w terminie nie dłuższym niż 145 dnikalendarzowych, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego donaprawy, a naprawę każdego z pozostałych elektrycznych zespołów trakcyjnych(również objętych prawem opcji) w terminie nie dłuższym niż 65 dnikalendarzowych, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego donaprawy z tym, że termin odbioru tych elektrycznych zespołów trakcyjnych niemoże przypadać przez upływem terminu wykonania naprawy z modernizacjąpierwszego i drugiego elektrycznego zespołu trakcyjnego (dot. zadania nr 2).
Zamawiający żąda wykonanianaprawy w poziomie utrzymania P4 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego wterminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazaniaelektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy (dot. zadania nr 3).

Termin wykonania wszystkichprac został określony na 34 miesiące od daty udzielenia zamówienia.

Oferenci będą musieli złożyćwykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ?w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejszaekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Zadanie nr 1 i 3: Cena ? 85%

2. Zadanie nr 1 i 3:Okres udzielonejgwarancji jakości na cały elektryczny zespół trakcyjny -15%

3. Zadanie nr 2: Cena ? 70%

4. Zadanie nr 2: Okres udzielonejgwarancji jakości na cały elektryczny zespół trakcyjny ? 10%

5. Zadanie nr 2: Termin naprawy zmodernizacją pierwszego i drugiego elektrycznego zespołu trakcyjnego ? 10%

6. Zadanie nr 2: Termin naprawy zmodernizacją trzeciego i każdego kolejnego elektrycznego zespołu trakcyjnego ? 10%

Oferty można składać do 27 października2015 roku. Faworytem do zgarnięcia całej puli są niewątpliwie ZNTK MińskMazowiecki, które wykonują większość tego typu prac dla Kolei Mazowieckich.