Tylko jedna oferta na naprawy VT627
Tylko jedna oferta wpłynęła w przetargu na wykonanie czterechnapraw w poziomie utrzymania P4 jednoczłonowych spalinowych autobusów szynowychserii VT627 wraz z wykonaniem koniecznych prac dodatkowych oraz modyfikacją SystemuInformacji Pasażerskiej. Została ona złożona przez Serwis Pojazdów SzynowychASO Piotr Mieczkowski Trzeciewnica.
Wykonawca zobowiązał się:
1) zrealizować zamówienie w terminie do dnia 31 marca 2016r.,
2) wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 z modyfikacjądla pierwszego i drugiego pojazdu, w terminie nie dłuższym niż 45 dnikalendarzowych, licząc od dnia przekazania pojazdów do naprawy, a naprawę zmodyfikacją kolejnych pojazdów, w terminie nie dłuższym niż 45 dnikalendarzowych, licząc od dnia przekazania każdego pojazdu do naprawy z tym, żetermin odbioru tych pojazdów nie może przypadać przed upływem terminu wykonanianaprawy z modyfikacją pierwszego i drugiego pojazdu,
3) na każdy naprawiony pojazd, udzielić gwarancji jakości nabezawaryjną pracę na okres:
a) 18 miesięcy na cały pojazd,
b) 24 miesięcy na malaturę pojazdu,
c) 24 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczasmodyfikacji pojazdu,
licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbiorudanego pojazdu.
W ramach prac wykonane mają być także m.in. te, mające wpływna wygląd jednostek. Trzeba będzie zatem pomalować pudła, wykonać powłokęantygraffiti, wyprać i wymienić uszkodzoną tapicerkę, podobnie jak porysowaneszyby.
Za wykonanie powyższych prac ASO chce dostać 4 179 540,00brutto. Oferta mieści się w kosztorysie Kolei Mazowieckich, który zakładałprzeznaczenie na ten cel 4 920 000,00 zł brutto.