Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Opóźnione wagony barowe PKP Intercity

inforail
29.03.2015 21:14

30 marca mieliśmy poznać oferentów w przetargu na  modernizację trzech przedziałowych pasażerskich wagonów kolejowych 1 klasy typu Z1A. Zamawiający, a więc PKP Intercity, przełożył jednak termin składania ofert na 24 kwietnia 2015 roku. Wpływ na podjęcie takiej decyzji miało m.in. złożenie przez PESĘ odwołania do KIO, a także duża liczba pytań zadawanych przez potencjalnych oferentów. Zmienione zostały także inne zapisy specyfikacji przetargowej. I tak ustalono, iż zwycięzca przetargu wykonana prace w każdej z części przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga wykonania modernizacji jednego wagonu (czas postoju w modernizacji) w terminie nie dłuższym niż 480 dni kalendarzowych. W tym miejsu przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na dwie części:

1. Część 1 ?wykonanie modernizacji 1 przedziałowego pasażerskiego wagonu kolejowego 1 klasy typu Z1A;

2. Część 2 ?wykonanie modernizacji 2 przedziałowych pasażerskich wagonów kolejowych 1 klasy typu Z1A.

Po wykonanej modernizacji pasażerskie wagony kolejowe, będą wagonami bezprzedziałowymi, z przystosowaniem do celów gastronomicznych. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z części w terminie nie dłuższym niż 10 miesiące od dnia podpisania umowy. Modernizacja jednego wagonu ma zająć nie więcej niż 70 dni kalendarzowych (czas postoju w modernizacji).            

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena ?90%,

2. Gwarancja ?10%.