Bombardier zajmie się serwisowaniem push&pulli
Koleje Mazowieckie wybrały ofertę, złożoną przez Bombardier Transportation Polska sp. z o.o. w przetargu na wykonanie usługi serwisu i napraw wagonów i lokomotyw. Producent tych jednostek uzyskał 96,0000 pkt, w tym za cenę 95,0000 oraz za termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją każdego z wagonów piętrowych oraz termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdej lokomotywy ?1,0000 pkt. Była to jedyna oferta złożona w przetargu. Przewoźnik nie informuje o cenie.
Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail zamówienie obejmuje:
1) serwis utrzymaniowy w poziomach utrzymania P1-P3 i naprawczy pogwarancyjny 26 piętrowych wagonów środkowych i 11 piętrowych wagonów sterowniczych w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2019 r. Obsługa w poziomach utrzymania P1, P2, P3, z wyłączeniem mycia, wodowania, odfekaliania wagonów,
2) serwis utrzymaniowy w poziomach utrzymania P1-P3 i naprawczy pogwarancyjny 11 lokomotyw w okresie:
?lokomotywa EU47-01 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-02 od 17.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-03 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-04 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-05 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-06 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-07 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-08 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-09 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-10 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
?lokomotywa EU47-11 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.2
Obsługa w poziomach utrzymania P1, P2, P3 z wyłączeniem mycia.
3) naprawy w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją 26 piętrowych wagonów środkowych i 11 piętrowych wagonów sterowniczych oraz naprawy w poziomie utrzymania P4 (zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania lokomotyw E583PL) 11 lokomotyw.
W połowie 2015 roku wygasa dotychczasowa umowa na serwisowanie składów. Stąd też konieczność wyboru wykonawcy dalszych prac. Wszystkie ww. roboty będą prowadzone w zakładzie Kolei Mazowieckich na Olszynce Grochowskiej. Składy push&pull Bombardiera są eksploatowane przez mazowieckiego przewoźnika od 8 lat.
„