TransInfo Archiwum|Inforail|Przewoźnicy|Jeszcze dłuższy termin składania ofert w przetargu na dzierżawę ezt-ów dla Kolei Śląskich
Jeszcze dłuższy termin składania ofert w przetargu na dzierżawę ezt-ów dla Kolei Śląskich
inforail
20.10.2014 13:37
Jeszcze dłuższy termin składania ofert w przetargu na dzierżawę ezt-ów dla Kolei Śląskich
Koleje Śląskie po raz drugi przesuwają termin składania ofert w przetargu na dzierżawę 28 elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z świadczeniem usługi utrzymania. Pierwotnie przewoźnik określił w zamówieniu datę 14 października 2014 roku, która został przesunięta na 21 października 2014 roku. Teraz przewoźnik wydłużył ten termin o kolejny tydzień, ustalając nową datę –28 października br. Pozostałe zapisy przetargowe pozostały bez zmian.
Przypomnijmy, że elektryczne zespoły trakcyjne będące przedmiotem zamówienia winny spełniać określone niżej wymagania:
1) Ilość członów: 3
2) Zasilanie: 3000 V DC
3) Szerokość toru: 1435 mm.
4) Długość pojazdu: nie większa niż 66 m.
5) System silników trakcyjnych: szeregowe prądu stałego
6) Masa służbowa: max 127 T.
7) Prędkość konstrukcyjna do 110 km/h.
8) Nacisk na oś: do 11 T.
9) Wyposażone w ramki, uchwyty umożliwiające zakładanie tablic kierunkowych, relacyjnych spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarski Morskiej ws. sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych z dnia 14 lutego 2013 r.
10) Wyposażone w układ służący do pomiaru zużycia energii elektrycznej spełniający wymagania PKP Energetyka Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie. Układ winien być uruchomiony i umożliwiać rozliczanie energii elektrycznej na podstawie rzeczywistego zużycia.
11) Możliwość korzystania przez Zamawiającego z będących jego własnością podestów najazdowych (szyn RLA) w celu wprowadzania do pojazdów osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
Wskazane wyżej parametry techniczne i funkcjonalne stanowią minimalne wymagania zamawiającego jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT to 107126400.00 PLN. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000.000,00 zł. Czas trwania zamówienia to 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2017 roku. Jedyne kryterium zamówienia stanowi cena.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024