PKP Intercity: Mamy zabezpieczone zaplecza dla Pendolino
inforail
02.10.2014 10:26
PKP Intercity: Mamy zabezpieczone zaplecza dla Pendolino
Zaplecza techniczne dla pociągów Pendolino we wszystkich lokalizacjach (Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław i Gdynia) są zabezpieczone i zagwarantują odpowiednie przygotowanie pociągów dla podróżnych –poinformowała dziś rzeczniczka prasowa PKP Intercity Zuzanna Szopowska. Prace realizowane są zgodnie z harmonogramem i zostaną zakończone przed rozpoczęciem jazd z pasażerami 14 grudnia br. Wszystkie obiekty spełnią wymagania dot. efektywnej obsługi tego typu pojazdów zgodnie z wytycznymi producenta. Szopowska podała też, że każdy pociąg, niezależne od stacji początkowej, z której wyruszy, będzie posprzątany zgodnie z obowiązującym w PKP Intercity standardem. Usługa sprzątania na stacjach w: Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdyni będzie realizowana przez wyłonioną w przetargu firmę. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z obowiązującym spółkę prawem zamówień publicznych. Podmioty zainteresowane współpracą mają dostęp do szczegółowej dokumentacji wymaganego zakresu czyszczeń oraz możliwość odbycia wizji lokalnych –w poszczególnych obiektach oraz w pociągu. Jak informowaliśmy na łamach InfoRail podstawowym rodzajem czyszczenia każdego zespołu trakcyjnych ED250 ma być czyszczenie wykonywane co 3 dni w Warsztacie Utrzymania Technicznego (WUT) w Warszawie. Dla utrzymania wysokiego standardu czystości zespołów trakcyjnych ED250 każdy skład podlegać ma czyszczeniu codziennemu, co najmniej raz na dobę, realizowanemu na stacjach postojowych w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdyni. W celu zapewnienia minimalnych standardów czystości na stacjach zwrotnych, ze względu na krótki czas przejścia pomiędzy obsługą kolejnych pociągów, jak również z powodu ograniczonego dostępu do urządzeń i wyposażenia w odpowiednią infrastrukturę, zespoły trakcyjne ED250 podlegać będą też czyszczeniu pobieżnemu, z podziałem na czyszczenie pobieżne realizowane w torach postojowych oraz peronach.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024