Kolejne podejście do naprawy z modernizacją AKM-ów

inforail
30.08.2014 10:23
Koleje Mazowieckie ogłosiły kolejny przetarg na wykonanie 17 napraw P4 wraz z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57AKM. Poprzedni przetarg nie zakończył się sukcesem, a to z uwagi na to, iż cena zaproponowana przez jedynego oferenta –ZNTK Mińsk Mazowiecki –okazała się za wysoka. Za wykonanie przedmiotowych prac oferent proponował 35 541 040,65 zł brutto. W ogłoszonym właśnie przetargu oferty można składać do 7 października 2014 roku. Ponownie jedyne kryterium wyboru stanowi cena. Przewoźnik na wykonanie prac daje 10 miesięcy, z tym że naprawa jednego składu nie powinna trwać dłużej niż 70 dni kalendarzowych.
Koleje Mazowieckie ogłosiły kolejny przetarg na wykonanie 17 napraw P4 wraz z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57AKM
Zamawiający wymaga także gwarancji:
1) co najmniej 18 miesięcy na cały ezt, z wyłączeniem silników trakcyjnych,
2) co najmniej 24 miesięcy na malaturę ezt,
3) co najmniej 24 miesięcy na przezwojone maszyny elektryczne ezt, z wyłączeniem silników trakcyjnych,
4) co najmniej 36 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modernizacji ezt,
5) co najmniej 12 miesięcy na elementy silników trakcyjnych poddanych naprawie,
licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego ezt.    
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali należycie co najmniej:
a) pięć napraw ezt-ów w poziomie utrzymania P4 z modernizacją o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN netto za każdy ezt, albo
b) dwie naprawy ezt-ów w poziomie utrzymania P5 z modernizacją o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN netto za każdy ezt.