SM31-030 do naprawy rewizyjnej
inforail
13.08.2014 09:38
SM31-030 do naprawy rewizyjnej
Pol-Miedź Trans Sp z o.o. poszukuje wykonawcy naprawy rewizyjnej poziomu P4 lokomotywy SM31-030, z silnikiem spalinowym a8C22. Maszyna jest w stanie nieczynnym od dnia 24.06.2014. Blok silnika spalinowego ma widoczne pęknięciami bloku silnikowego pod głowicą cylindra VII. Ostatnia naprawa silnika spalinowego została przeprowadzona 18 marca 2013 roku (wymiana wału korbowego wraz z kompletem panewek), podobnie jak ostatnia naprawa prądnicy głównej.
Stały zakres naprawy rewizyjnej jest ustalony na podstawie:
1) Dokumentacji Systemu Utrzymania dla danego typu lokomotywy,
2) Warunkami Technicznego Odbioru dla danego typu lokomotywy,
3) Dokumentacji Techniczno Ruchowej dla danego typu lokomotywy, silnika spalinowego typu a8C22 oraz innych podzespołów.
Ponadto w stałym zakresie należy uwzględnić:
1) wykonanie rewizji zewnętrznej zbiorników sprężonego powietrza w układzie hamulcowym przez Transportowy Dozór Techniczny,
2) wykonanie próby stacjonarnej (opornik wodny) jazdy próbnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
3) sporządzenie dokumentacji naprawczej zgodnie z DSU dla tego typu lokomotyw,
4) weryfikacja podzespołów lokomotywy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego,
5) sporządzenie dokumentacji koniecznej do wystawienia świadectwa sprawności technicznej przez Zamawiającego.
Przy naprawie rewizyjnej należy uwzględnić wymianę na fabrycznie nowe:
1) pierścienie tłokowe,
2) sworznie tłokowe,
3) panewki główne,
4) panewki korbowodowe,
5) panewki układu rozrządu,
6) inne elementy określone w Dokumentacji Techniczno Ruchowej silnika spalinowego,
7) obręcze na zestawach kołowych.
Jeżeli zajdzie taka konieczność dodatkowo należy wykonać naprawę lub wymianę na nowe:
1) duże koła zębate przekładni głównej,
2) małe koła zębate przekładni głównej,
3) akumulatory,
4) elementy układu piasecznic,
5) resory płaskie i śrubowe,
6) amortyzatory metalowo gumowe,
7) elementy gumowe i metalowo-gumowe wózka i silnika
8) części i elementy przekaźników elektrycznych,
9) tłumik spalin,
10) zbiornik paliwa.
Poza stałym zakresem naprawy mogą wystąpić tylko następujące prace dodatkowe na podstawie komisyjnego protokołu weryfikacji z udziałem Zamawiającego:
1) uzupełnienia braków i uszkodzeń, których nie można było stwierdzić przy dokonywaniu wizji lokalnej, przeprowadzonej przed złożeniem oferty,
2) naprawa lub wymiana części i podzespołów, które mogą wyniknąć w przypadku konieczności ich złomowania po zweryfikowaniu na stanowisku naprawczym (stan techniczny uniemożliwiający ich regenerację), a ujętych niżej:
a) wymiana wału korbowego (na nowy lub staroużyteczny),
b) wymiana bloku silnika (na nowy lub staroużyteczny lub regeneracja objęta gwarancją),
c) wymiana osi zestawu kołowego (na nową),
d) wymiana koła bosego (na nowe)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenie podzespołów i części, które w wyniku komisyjnej weryfikacji przy udziale przedstawiciela zamawiającego nie będą podlegały dalszej naprawie lub eksploatacji.
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej lokomotywy, która będzie miała miejsce 18 sierpnia 2014 roku.
1) Dokumentacji Systemu Utrzymania dla danego typu lokomotywy,
2) Warunkami Technicznego Odbioru dla danego typu lokomotywy,
3) Dokumentacji Techniczno Ruchowej dla danego typu lokomotywy, silnika spalinowego typu a8C22 oraz innych podzespołów.
Ponadto w stałym zakresie należy uwzględnić:
1) wykonanie rewizji zewnętrznej zbiorników sprężonego powietrza w układzie hamulcowym przez Transportowy Dozór Techniczny,
2) wykonanie próby stacjonarnej (opornik wodny) jazdy próbnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
3) sporządzenie dokumentacji naprawczej zgodnie z DSU dla tego typu lokomotyw,
4) weryfikacja podzespołów lokomotywy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego,
5) sporządzenie dokumentacji koniecznej do wystawienia świadectwa sprawności technicznej przez Zamawiającego.
Przy naprawie rewizyjnej należy uwzględnić wymianę na fabrycznie nowe:
1) pierścienie tłokowe,
2) sworznie tłokowe,
3) panewki główne,
4) panewki korbowodowe,
5) panewki układu rozrządu,
6) inne elementy określone w Dokumentacji Techniczno Ruchowej silnika spalinowego,
7) obręcze na zestawach kołowych.
Jeżeli zajdzie taka konieczność dodatkowo należy wykonać naprawę lub wymianę na nowe:
1) duże koła zębate przekładni głównej,
2) małe koła zębate przekładni głównej,
3) akumulatory,
4) elementy układu piasecznic,
5) resory płaskie i śrubowe,
6) amortyzatory metalowo gumowe,
7) elementy gumowe i metalowo-gumowe wózka i silnika
8) części i elementy przekaźników elektrycznych,
9) tłumik spalin,
10) zbiornik paliwa.
Poza stałym zakresem naprawy mogą wystąpić tylko następujące prace dodatkowe na podstawie komisyjnego protokołu weryfikacji z udziałem Zamawiającego:
1) uzupełnienia braków i uszkodzeń, których nie można było stwierdzić przy dokonywaniu wizji lokalnej, przeprowadzonej przed złożeniem oferty,
2) naprawa lub wymiana części i podzespołów, które mogą wyniknąć w przypadku konieczności ich złomowania po zweryfikowaniu na stanowisku naprawczym (stan techniczny uniemożliwiający ich regenerację), a ujętych niżej:
a) wymiana wału korbowego (na nowy lub staroużyteczny),
b) wymiana bloku silnika (na nowy lub staroużyteczny lub regeneracja objęta gwarancją),
c) wymiana osi zestawu kołowego (na nową),
d) wymiana koła bosego (na nowe)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenie podzespołów i części, które w wyniku komisyjnej weryfikacji przy udziale przedstawiciela zamawiającego nie będą podlegały dalszej naprawie lub eksploatacji.
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej lokomotywy, która będzie miała miejsce 18 sierpnia 2014 roku.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Oferty można składać do 26 sierpnia 2014 roku. Kryteria wyboru to:
1. cena –75%
2. gwarancja –15%
3. termin realizacji –10%
Naprawa powinna zostać wykonana najpóźniej do listopada 2014 roku.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024