Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

SM31-030 do naprawy rewizyjnej

inforail
13.08.2014 09:38
Pol-Miedź Trans Sp z o.o. poszukuje wykonawcy naprawy rewizyjnej poziomu P4 lokomotywy SM31-030, z silnikiem spalinowym a8C22. Maszyna jest w stanie nieczynnym od dnia 24.06.2014. Blok silnika spalinowego ma widoczne pęknięciami bloku silnikowego pod głowicą cylindra VII. Ostatnia naprawa silnika spalinowego została przeprowadzona 18 marca 2013 roku (wymiana wału korbowego wraz z kompletem panewek), podobnie jak ostatnia naprawa prądnicy głównej.
Stały zakres naprawy rewizyjnej jest ustalony na podstawie:
1) Dokumentacji Systemu Utrzymania dla danego typu lokomotywy,
2) Warunkami Technicznego Odbioru dla danego typu lokomotywy,
3) Dokumentacji Techniczno Ruchowej dla danego typu lokomotywy, silnika spalinowego typu a8C22 oraz innych podzespołów.
Ponadto w stałym zakresie należy uwzględnić:
1) wykonanie rewizji zewnętrznej zbiorników sprężonego powietrza w układzie hamulcowym przez Transportowy Dozór Techniczny,
2) wykonanie próby stacjonarnej (opornik wodny) jazdy próbnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
3) sporządzenie dokumentacji naprawczej zgodnie z DSU dla tego typu lokomotyw,
4) weryfikacja podzespołów lokomotywy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego,
5) sporządzenie dokumentacji koniecznej do wystawienia świadectwa sprawności technicznej przez Zamawiającego.
Przy naprawie rewizyjnej należy uwzględnić wymianę na fabrycznie nowe:
1) pierścienie tłokowe,
2) sworznie tłokowe,
3) panewki główne,
4) panewki korbowodowe,
5) panewki układu rozrządu,
6) inne elementy określone w Dokumentacji Techniczno Ruchowej silnika spalinowego,
7) obręcze na zestawach kołowych.
Jeżeli zajdzie taka konieczność dodatkowo należy wykonać naprawę lub wymianę na nowe:
1) duże koła zębate przekładni głównej,
2) małe koła zębate przekładni głównej,
3) akumulatory,
4) elementy układu piasecznic,
5) resory płaskie i śrubowe,
6) amortyzatory metalowo gumowe,
7) elementy gumowe i metalowo-gumowe wózka i silnika
8) części i elementy przekaźników elektrycznych,
9) tłumik spalin,
10) zbiornik paliwa.
Poza stałym zakresem naprawy mogą wystąpić tylko następujące prace dodatkowe na podstawie komisyjnego protokołu weryfikacji z udziałem Zamawiającego:
1) uzupełnienia braków i uszkodzeń, których nie można było stwierdzić przy dokonywaniu wizji lokalnej, przeprowadzonej przed złożeniem oferty,
2) naprawa lub wymiana części i podzespołów, które mogą wyniknąć w przypadku konieczności ich złomowania po zweryfikowaniu na stanowisku naprawczym (stan techniczny uniemożliwiający ich regenerację), a ujętych niżej:
a) wymiana wału korbowego (na nowy lub staroużyteczny),
b) wymiana bloku silnika (na nowy lub staroużyteczny lub regeneracja objęta gwarancją),
c) wymiana osi zestawu kołowego (na nową),
d) wymiana koła bosego (na nowe)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenie podzespołów i części, które w wyniku komisyjnej weryfikacji przy udziale przedstawiciela zamawiającego nie będą podlegały dalszej naprawie lub eksploatacji.
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej lokomotywy, która będzie miała miejsce 18 sierpnia 2014 roku.
SM31-030 (źródło: http://m0ke.kolej.org.pl)
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Oferty można składać do 26 sierpnia 2014 roku. Kryteria wyboru to:
1. cena –75%
2. gwarancja –15%
3. termin realizacji –10%
Naprawa powinna zostać wykonana najpóźniej do listopada 2014 roku.