Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

W PKP Intercity każdy konduktor będzie miał własny terminal

inforail
12.08.2014 09:15
PKP Intercity ogłosiły przetarg na dostawę, w formie leasingu, 1760 sztuk terminali mobilnych do obsługi podróżnych w pociągach. To kompleksowa wymiana –mówi nam Beata Czemerajda z PKP Intercity. Przewoźnik zastąpi wszystkie użytkowane dotychczas terminale nowymi. Dlaczego? Powód jest prosty. Zużyły się. Zastąpimy je urządzeniami nowocześniejszymi. To jeden z elementów rozwoju –mówi Beata Czemerajda. Nowością będzie to, że każdy konduktor otrzyma terminal na stałe. Dotychczas urządzenia były przechodnie. Terminale mają być nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy od publikacji ogłoszenia o zamówieniu, mobilne z wbudowanym certyfikowanym pinpadem umożliwiającym obsługę, co najmniej płatności kartami typu Mastercard oraz Visa (paskowymi, chipowymi i zbliżeniowymi). Każde urządzenie musi zostać wyposażone w:
– paski naramienne,
– rysiki,
– paski na rękę.
– licencjonowaną aplikację OCR zainstalowaną przez Wykonawcę na każdym z dostarczonych urządzeń umożliwiająca odczyt kodów MRZ,
– oryginalne akumulatory o najwyższej pojemności zalecanej przez producenta oferowanych terminali mobilnych,
– oryginalne stacje dokujące zalecane przez producenta oferowanych terminali mobilnych do każdego zamówionego terminala mobilnego,
– oryginalne ładowarki zalecane przez producenta oferowanych terminali mobilnych do każdej zamówionej stacji dokującej oraz dodatkowych akumulatorów,
– oryginalne, zalecane przez producenta oferowanych terminali mobilnych ładowarki do każdego terminala umożliwiające ładowanie zamówionych terminali poza stacją dokującą,
– wbudowane pinpady posiadające certyfikaty EMV level 1 i 2, certyfikat PCI PED minimum w wersji 3.0, ważny certyfikat PCI DSS, certyfikowaną aplikację do obsługi płatności co najmniej kartami Mastercard i Visa z certyfikatami Paypas w wersji 3.0 oraz VCPS w wersji 2.1.1.1.,
– dodatkowy, oryginalny zapasowy akumulator o najwyższej dostępnej pojemności zalecanej przez producenta oferowanych terminali mobilnych do każdego zamówionego terminala mobilnego,
– kartę SD oznakowaną nr seryjnym do każdego terminala mobilnego o minimalnych parametrach wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
– przygotowanie przedmiotu zamówienia do wysyłki zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
– trwałe oznakowanie urządzeń (terminal oraz stacja dokująca) logotypem Zamawiającego zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ponadto zamówienie obejmuje świadczenie 48 miesięcznej usługi serwisowej, gwarancyjnej i pogwarancyjnej dla dostarczonych urządzeń, realizowanej na terenie Polski przez autoryzowany serwis producenta oferowanych terminali mobilnych, lub wskazanego partnera autoryzowanego centrum serwisowego i dystrybucyjnego w Polsce.
Proces wymiany urządzeń w PKP Intercity potrwa dwa lata. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać do 26 sierpnia 2014 roku. Kryteria wyboru to: cena –70% oraz parametry techniczne –30%.