PESA zmodernizuje SA108-001
inforail
14.07.2014 11:59
PESA zmodernizuje SA108-001
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu wybrał PESĘ w przetargu na wykonanie naprawy głównej ( poziom utrzymania P5) wraz z modernizacją autobusu szynowego typu 215M o oznaczeniu kolejowym SA108-001. Przedmiotowa jednostka jest własnością samorządu wojewódzkiego, a eksploatują ją Koleje Wielkopolskie. Za wykonanie prace PESA dostanie 3 505 500 PLN z VAT. Wybór wykonawcy został wybrany w procedurze negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia, czyli w trybie z tzw. „wolnej ręki”. Województwo Wielkopolskie w dniu 12 czerwca 2013 r. wszczęło postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej kwoty określone w przepisach Prawa zamówień publicznych pn.: ”Wykonanie naprawy głównej wraz z modernizacją 2 sztuk autobusów szynowych typu 215M serii SA108”poprzez przesłanie ogłoszenia o zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W treści wyżej wymienionego ogłoszenia Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosiła 5.700.000 PLN. Jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę firmę Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. za cenę 7.591.068 zł. Wobec powyższego w dniu 13 sierpnia 2013 r. podpisano umowę z ww. wykonawcą. Zamówienie uzupełniające będzie powtórzeniem zamówienia podstawowego, a ponadto zgodne będzie z jego zakresem i przedmiotem. Wobec powyższego Zamawiający uznał, że zaszły łącznie wszystkie przesłanki niezbędne do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.
SA108 –001 to dwuczłonowa jednostka wyprodukowana w ZNTK Poznań. Została zakupiona, jak już wspomnieliśmy, przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Od momentu rozpoczęcia przewozów przez Koleje Wielkopolskie została przekazana temu właśnie podmiotowi. Łącznie w Poznaniu wyprodukowano siedemnaście składów z rodziny Regio Tramp, z czego siedem to pociągi jednoczłonowe (SA105) a dziesięć to dwuczłonowe autobusy szynowe (SA108).
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024