Konsorcjum Stadler i Newag wycofało swoje odwołanie od wyników przetargu na dostawę 20 ezt-ów dla PKP Intercity. I to nie był żart prima aprilisowy, mimo, że informacja ta została podana 1 kwietnia i wiele osób tak właśnie odczytało tego newsa. Dziś KIO umorzyło postępowanie w sprawie. Argumentując swoją decyzję konsorcjum stwierdza, iż jest przekonane co do słuszności zastrzeżeń, które eksperci wskazali przed Krajową Izbą Odwoławczą. Niemniej jednak, ze względu na relacje z PKP Intercity, szanując decyzję przewoźnika i znaczenie tego przedsięwzięcia dla podróżnych, oraz z uwagi na zaangażowanie w inne projekty, konsorcjum zrezygnowało z kontunuowania procedury przed KIO. Wycofanie odwołania oznacza możliwość podpisania umowy z PESĄ. Bydgoski producent dostarczy PKP Intercity Darty. Przypomnijmy, że konsorcjum było jednym z dwóch oferentów, startujących w przetargu. Teraz czeka nas jeszcze kontrola Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Podpisanie umowy to kwestia kliku tygodni – mówi nam Beata Czemerajda z PKP Intercity. Dodajmy, że pierwszy przetarg na dostawę także 20 ezt-ów wygrało konsorcjum Stadler i Newag. W drugim lepsza okazała się już PESA.
To nie był żart
Konsorcjum Stadler i Newag wycofało swoje odwołanie od wyników przetargu na dostawę 20 ezt-ów dla PKP Intercity. I to nie był żart prima aprilisowy, mimo, że informacja ta została podana 1 kwietnia i wiele osób tak właśnie odczytało tego newsa. Dziś KIO umorzyło postępowanie w sprawie. Argumentując swoją decyzję konsorcjum stwierdza, iż jest przekonane co do słuszności zastrzeżeń, które eksperci wskazali przed Krajową Izbą Odwoławczą. Niemniej jednak, ze względu na relacje z PKP Intercity, szanując decyzję przewoźnika i znaczenie tego przedsięwzięcia dla podróżnych, oraz z uwagi na zaangażowanie w inne projekty, konsorcjum zrezygnowało z kontunuowania procedury przed KIO. Wycofanie odwołania oznacza możliwość podpisania umowy z PESĄ. Bydgoski producent dostarczy PKP Intercity Darty. Przypomnijmy, że konsorcjum było jednym z dwóch oferentów, startujących w przetargu. Teraz czeka nas jeszcze kontrola Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Podpisanie umowy to kwestia kliku tygodni – mówi nam Beata Czemerajda z PKP Intercity. Dodajmy, że pierwszy przetarg na dostawę także 20 ezt-ów wygrało konsorcjum Stadler i Newag. W drugim lepsza okazała się już PESA.