PESA i Newag naprawią cztery lomotywy PKP LHS

inforail
21.03.2014 11:02

PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa poinformowała o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego z dnia 23.01.2014 r. na „Naprawę 4 – tego poziomu utrzymania [P4] dziesięciu lokomotyw spalinowych typu 311Da (ST40s) w latach 2014 -2015”następująco w częściach:
Część I Naprawa P4 10 kompletów (20 sztuk) wózków na tor 1520mm spod lokomotyw 311Da (ST40s) wraz z obligatoryjną wymianą nw. podzespołów i elementów na podzespoły fabrycznie nowe określonego typu:
1) obręcze zestawów kołowych,
2) łożyska osiowe zestawów kołowych, montaż łożysk osiowych NU2232 produkcji rosyjskiej korporacji EPK,
3) łożyska wirników silników trakcyjnych, montaż łożysk NU330 i NUP417 produkcji rosyjskiej korporacji EPK,
4) panewki zawieszenia silników trakcyjnych, montaż panewek wylanych stopem łożyskowym,
5) ślizgi wideł maźniczych, montaż podzespołów z materiału o nazwie VERSYLON (poliamid 66 z dodatkiem dwusiarczku molibdenu MoS2)
6) koła zębate przekładni głównej, montaż kół o liczbie zębów odpowiednio 68/15.
Część II Naprawa P4 10 sztuk kompletnych nadwozi lokomotyw 311Da (ST40s), w tym z naprawą pakietu SuperSkid, z obligatoryjnym wykonaniem nw. prac:
1) wymiana sprzęgów hamulcowych na fabrycznie nowe,
2) wymiana foteli maszynisty na fabrycznie nowe;wyboru foteli na podstawie szczegółowych propozycji Wykonawcy dokona Zamawiający,
3) wzmocnienie izolacji akustycznej w kabinach maszynistów tłumiącej hałas z przedziału maszynowego lokomotywy,
4) wymiana wykładzin podłogowych, montaż wykładzin antypoślizgowych, olejoodpornych, nie ulegających deformacji, łatwo zmywalnych, jakościowo lepszych od dotychczas zastosowanych,
5) wymiana żaluzji szyb czołowych wraz z systemem mocowania żaluzji;wyboru rodzaju żaluzji i sposobu ich mocowania na podstawie szczegółowych propozycji Wykonawcy dokona Zamawiający,
6) wymiana przekładni hamulca postojowego (ręcznego), poprzez zastosowanie przekładni zębatej z prowadnicą łańcuchową lub wprowadzenie mniej awaryjnego od dotychczasowego rozwiązania konstrukcyjnego, posiadającego świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typowego elementu pojazdu kolejowego wydanego przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego.
Część III Zabudowa w dwóch lokomotywach o nr 01 i 02 tachografów cyfrowych z funkcją SHP typ ET-TACHO/KOL/SHP, posiadających świadectwa dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego.
Część IV Zabudowa systemu smarowania obrzeży zestawów kołowych typu REBS w dziesięciu lokomotywach ST40s.
W postępowaniu wybrano oferty firm:
-w części II i III została wybrana oferta firmy Newag S.A., ul. Wyspiańskiego 3 skr. poczt. 25,
33-300 Nowy Sącz.
Czas wykonania czynności naprawczych u wykonawcy –90 dni kalendarzowych.
-w części I i IV została wybrana oferta firmy Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A., ul. Zygmunta Augusta 11, 85-082 Bydgoszcz.
Czas wykonania czynności naprawczych u wykonawcy –60 dni kalendarzowych.