Witamy na stronie Transinfo.plNie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka.Oto co możesz zrobić:
Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się
Adblock Plus
Adblock
uBlock Origin
Inne
1. Kliknij ikonę Adblocka Plus w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania Ikona zasilania, by przesunął się w lewą stronę.
3. Kliknij przycisk Odśwież.
1. Kliknij ikonę AdBlocka Ikona AdBlocka w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Wybierz Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie.
3. W oknie dialogowym „Nie włączaj AdBlocka na…” wybierz Wyklucz. Ikona AdBlocka zmieni się w symbol kciuka w górę.
1. Kliknij ikonę uBlock Origin w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania. Stanie się on szary, co oznacza, że reklamy na tej stronie nie są już blokowane.
1. Kliknij ikonę rozszerzenia do blokowania reklam zainstalowanego w przeglądarce.
Zwykle znajduje się ona w prawym górnym rogu ekranu. Możesz mieć zainstalowanych kilka blokad reklam.
2. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyłączania blokad reklam wyświetlanymi na otwartej stronie.
Mogą one dotyczyć wybrania konkretnej opcji w menu lub kliknięcia określonego przycisku.
3. Odśwież stronę, postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami lub klikając w przeglądarce przycisk odświeżania bądź ponownego załadowania strony.
Modertrans dostarczy Tramwajom Szczecińskim wagon do samodzielngo montażu
infotram
31.01.2014 10:06
Modertrans dostarczy Tramwajom Szczecińskim wagon do samodzielngo montażu
Jedna oferta wpłynęła w przetargu na dostawę wagonu do samodzielnego montażu dla Tramwajów Szczecińskich. Niespodzianki nie było, złożył ją Modetrans. Świadczy to chyba o tym, że w segmencie tramwajów z częściowo niską podłogą firma z Poznania została sama, a to oznacza koniec działalności w tym zakresie Protramu. No bo lepszej okazji na odbicie się od dna chyba już nie będzie? Być może wkrótce konkurencja będzie większa i produkty takie do swojego portfolio dołączą PESA i Solaris. Modertrans wycenił swoją ofertę na 4,5 mln zł brutto. Przetarg obejmuje dostawę nowych elementów, podzespołów, wyposażenia oraz części mechanicznych i elektrycznych, niezbędnych do zmontowania jednego przegubowego, wieloczłonowego, częściowo niskopodłogowego wagonu wraz z niezbędnym specjalistycznym wyposażeniem obsługowym oraz sprawowanie nadzoru nad jego montażem. Modertrans zaoferował Tramwajom Szczecińskim Moderysa Beta. To trójczłonowy wagon, który można spotkać w Poznaniu. Będzie wyposażony w klimatyzację, monitoring, system informacji pasażerskiej, wi-fi, biletomat czy akumulatory umożliwiające zjazd awaryjny.
Przypominamy zakres podziału prac między producentem i przewoźnikiem w ramach współpracy.
3) dostarczenie pełnego wykazu niezbędnego asortymentu podzespołów, części, materiałów, wyposażenia, itp. do montażu tramwaju,
4) dostawa połączonych razem członów nadwozia polakierowanego w barwach zamawiającego, z wklejonymi szybami oraz zamontowaną sklejką podłogową i osadzonych na nowych, kompletnych wózkach tramwajowych oraz pełnego i kompletnego asortymentu podzespołów, części, materiałów, wyposażenia, itp. do montażu tramwaju,
5) pomoc i pełnienie nadzoru technicznego nad pracami montażowymi wykonywanymi przez pracowników zamawiającego,
6) uruchomienie, sprawdzenie poprawności działania wszystkich dostarczonych i zamontowanych systemów/ podzespołów i wyposażenia,
7) wykonanie wszystkich niezbędnych badań, czynności, procedur związanych z uzyskaniem dopuszczenia tramwaju do ruchu drogowego,
8) uzyskanie homologacji na wyprodukowany (zmontowany) tramwaj,
9) dostarczenie dokumentacji technicznej,
10) pomoc pracownikami wykonawcy w razie zagrożenia terminu wykonania prac montażowych tramwaju,
11) w przypadku występowania podwykonawców/ dostawców podzespołów wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia pomocy i nadzoru technicznego z ich strony.
Do zadań zamawiającego będzie natomiast należało:
1) przechowanie dostarczonego przez wykonawcę asortymentu podzespołów, części, materiałów,
wyposażenia do montażu tramwaju,
2) montaż tramwaju z dostarczonych podzespołów, części i materiałów pod nadzorem wykonawcy,
3) wykonanie pod nadzorem wykonawcy montażu w terminie do 100 dni kalendarzowych od daty dostarczenia podzespołów, części i materiałów.
Tramwaj ma pojeździć co najmniej 25 lat w warunkach szczecińskich, a więc uwzględniających czynniki pogodowe czy infrastrukturalne.