Halo, czy Pan O’Leary?
Dlaczego Pan lata z Modlina? Co z biletem na połączenie, którego nie ma? Jak się Pn miewa? Czy możemy liczyć na dodatkowe obniżki? Czy zdążę na mecz? Takie przykładowe pytania mogą zadać teraz pasażerowie… samemu Prezesowi!
Powiedz Michaelowi! – to najnowsza forma komunikacji, słynącej z wzbudzania kontrowersji, tanich linii lotniczych Ryanair. Przewoźnik właśnie uruchomił nowy internetowy formularz, gdzie pasażerowie mogą bezpiśrednio skontaktować się z Prezesem, Michaelem O’Leary. Jego współpracownicy sugerują jednak tematy jak przewoźnik może dodatkowo poprawić swoją wiodącą pozycję w obsłudze pasażera.
Nowy internetowy formularz jest jedną z ostatnich inicjatyw utworzonych przez Ryanair celem dalszej poprawy obsługi pasażera, w tym darmowej do pobrania aplikacji na telefon, usunięcie funkcji Recaptcha (od 30 października) oraz nową stronę internetową. Teraz 81 mln pasażerów Ryanair mogą przesyłać swoje propozycje na stronie internetowej Ryanair 'Powiedz Michaelowi!’.
Główny bohater, Michael O’Leary z Ryanair powiedział: “W ciągu ostatnich 29 lat liczba pasażerów Ryanair zwiększyła się z 200,000 do ponad 81 milionów rocznie, jako efekt oferowania najniższych cen biletów, najlepszej obsługi oraz znakomitej siatki połączeń. Żadna inna linia lotnicza nie może się równać z naszymi niskimi cenami, lądowaniem na czas, najmiejszą liczbą odwołanych lotów, najmieszą liczbą zagubionego bagażu, oraz z naszą nową flotą składającą sie z ponad 300 samolotów. Chcemy jednak ulepszać, wiodącą w branży, obsługę pasażera i dlatego czekam na opinie naszych pasażerów za pośrednictwem naszego nowego formularza internetowego, który jest dostępny na Ryanair.com.”
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Ciekawi jesteśmy Waszych wrażeń. Napiszcie nam w komentarzach co sądzicie o pomyśle. A my skonfrontujemy je z wynikami uzyskanymi przez Ryanair.