Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Siedlce kończą budowę pierwszego Flitra dla GySEV

inforail
08.10.2013 10:46

W Siedlcach kończy się budowa pierwszego Flitra dla węgiersko-austriackich kolei GySEV. Charakterystyczny żółto-zielony skład przeszedł w ubiegłym tygodniu ostatnie zakładowe próby i jest przygotowywany do przekazania odbiorcy. Wielce prawdopodobne jest, że jednostka wyjedzie na węgierskie tory jeszcze w grudniu tego roku. Pociąg ma obsługiwać linię Sopron–Szombathely–Szentgotthárd, o długości 110 km. Co ciekawe na tym odcinku zostały w ostatnim czasie wyremontowane tory, co sprawi, że Flirty będą mogły wykorzystać pełnię swoich możliwości. Dla pasażerów oznacza to szybszą i bardziej komfortową podróż. Teraz skład czekają jeszcze testy na Węgrzech. Pierwsze zamówienie obejmuje dostawę czterech Flirtów dla GySEV. Umowa została podpisana 30 marca 2012 roku. Następnie Stadler wygrał kolejny przetarg, ogłoszony przez przewoźnika. Łącznie zatem w Siedlcach zostanie zbudowanych dziesięć żółto-zielonych Flirtów. Wszystkie będą czteroczłonowe. Nie będą to pierwsze Flirty jeżdżące na Węgrzech. Takie pojazdy eksploatują już koleje MAV.

W Siedlcach kończy się budowa pierwszego Flitra dla węgiersko-austriackich kolei GySEV (źrodło: GySEV)W Siedlcach kończy się budowa pierwszego Flitra dla węgiersko-austriackich kolei GySEV (źrodło: GySEV)W Siedlcach kończy się budowa pierwszego Flitra dla węgiersko-austriackich kolei GySEV (źrodło: GySEV)W Siedlcach kończy się budowa pierwszego Flitra dla węgiersko-austriackich kolei GySEV (źrodło: GySEV)W Siedlcach kończy się budowa pierwszego Flitra dla węgiersko-austriackich kolei GySEV (źrodło: GySEV)W Siedlcach kończy się budowa pierwszego Flitra dla węgiersko-austriackich kolei GySEV (źrodło: GySEV)