Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koleje Śląskie poszukują kolejnych ezt-ów

inforail
01.10.2013 15:23

Koleje Śląskie ogłosiły przetarg na dostawę w formie dzierżawy dziewięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz ze świadczeniem usługi utrzymania Pojazdów poziomu pierwszego i drugiego. Oferowane Pojazdy muszą posiadać następujące dokumenty:

1) Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa lub Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego;termin obowiązywania świadectwa nie może być krótszy niż do końca terminu realizacji zamówienia.
2) ważne świadectwo sprawności technicznej.
3) DTR, WTWiO, DSU w języku polskim.Wszystkie pojazdy będące przedmiotem zamówienia powinny mieć wykonane naprawy poziomu czwartego oraz przeglądy poziomu trzeciego tak, że przez cały okres wykonania zamówienia nie będzie konieczności wykonywania przedmiotowych napraw oraz przeglądów przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga także podstawienia pociągu zastępczego w przypadku awarii bądź innej niedyspozycji któregoś ze składów. Okres dzierżawy to cały przyszły rok (1 stycznia –31 grudnia 2014 r.).
Koleje Śląskie chcą wydzierżawić 9 ezt-ów
Oferty na dostawę składów można składać do 6 listopada 2013 roku, jak łatwo się domyślić decyduje cena. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 90 000,00 PLN. Wykonawca musi wykazać się także doświadczeniem, a więc należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń obecnie realizowanych (świadczenia okresowe lub ciągłe) należytym wykonywaniem zamówienia w zakresie dostawy przynajmniej 4 elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz ze świadczeniem usługi utrzymania pojazdów w zakresie poziomu pierwszego i drugiego zgodnie z DSU w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. To kolejne podejście przewoźnika do takiego przetargu, dwa poprzednie, podobne zamówienia zostały unieważnione z uwagi na zbyt wysoką cenę, jaką zaproponował jedyny potencjalny wykonawca, a więc Przewozy Regionalne.