Lufthansa: Klasa Pierwsza nagrodzona przez The American Academy of Hospitality

infoair
10.09.2013 12:14

Podczas ceremonii, która odbyła się 6 września w Terminalu Klasy Pierwszej na lotnisku we Frankfurcie, linie lotnicze Lufthansa otrzymały prestiżową międzynarodową nagrodę Five Star Diamond Award, przyznawaną przez American Academy of Hospitality Sciences (AAHS). Organizacja uhonorowała niemieckiego przewoźnika za trzy wyjątkowe osiągnięcia w kategorii Premium: usługi Klasy Pierwszej Lufthansy świadczone na trasach międzykontynentalnych, Terminal Klasy Pierwszej Lufthansy we Frankfurcie oraz Salonik Klasy Pierwszej Lufthansy na lotnisku w Nowym Jorku.

„American Academy of Hospitality Sciences znana jest na całym świecie z przyznawania nagrody International Star Diamond Award dla najlepszych usług sektora luksusowego
i podróżniczego”–powiedział Joseph Cinque, Prezes i Dyrektor Generalny AAHS. „Wyjątkowe zaangażowanie Lufthansy w kategorię Klasy Pierwszej, osiągnięcia przewoźnika, gwarancja najwyższej jakości oraz gościnność załogi są imponujące –linia bez wątpienia zasłużyła na tę nagrodę.”–dodał.

„Zrobiliśmy dziś kolejny krok na drodze do zdobycia tytułu wiodącej linii lotniczej
w kategorii usług Premium. Nasi klienci doceniają to, w jaki sposób stale inwestujemy
w udoskonalanie serwisu –zarówno tego oferowanego na ziemi, jak i na pokładach naszych maszyn. Cieszymy się, że te dokonania zwracają także uwagę wiodących organizacji branżowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nagrody przyznanej przez AAHS
–międzynarodowej, potężnej organizacji, ceniącej najwyższą jakość i gościnność”
–powiedział Jens Bischof, Członek Zarządu Lufthansy.

W roku 2005 Lufthansa otworzyła na lotnisku we Frankfurcie Terminal Klasy Pierwszej, który do dziś pozostaje jedynym tego typu obiektem na świecie. Lufthansa od dawna rozwija ekskluzywne usługi Premium, oferując swoim klientom możliwość pełnego relaksu i gwarantując spokój w podróży –zarówno na pokładzie, jak i podczas oczekiwania na lotniskach. Niemiecki przewoźnik dysponuje 60 najnowocześniejszymi salonikami
o łącznej powierzchni 45 tys. metrów kwadratowych –pasażerowie linii mogą tam odpocząć przed podróżą lub po prostu schować się przed gwarną atmosferą portu lotniczego.

Nowa Klasa Pierwsza Lufthansy, dostępna na trasach międzykontynentalnych, wielokrotnie otrzymywała najwyższe oceny w badaniach satysfakcji klientów. Otwarta przestrzeń, ekskluzywny wystrój, proste linie oraz subtelne kolory –wszystko to tworzy niepowtarzalną atmosferę. Klasa Pierwsza to nie tylko najszersze w całej branży lotniczej fotele, ale także duża ilość produktów i usług dostępnych na pokładzie –m.in. starannie wyselekcjonowane wina, potrawy przygotowywane przez najlepszych kucharzy, nowoczesne systemy nawilżające powietrze i minimalizujące hałas wewnątrz samochodu. Do dyspozycji pasażerów są także limuzyny marki Porsche lub Mercedes.

International Star Diamond Award to kolejne wyróżnienie dla Lufthansy w ciągu ostatniego tygodnia. Zaledwie kilka dni wcześniej, linia została nagrodzona tytułem „Wiodącej Europejskiej Linii Lotniczej”podczas gali World Travel Awards. Przed dwoma miesiącami, firma zdobyła tytuł „Najlepszej Europejskiej Linii Lotniczej na Bliskim Wschodzie”podczas gali Business Traveller Middle East Awards w 2013 roku w Dubaju, natomiast w czerwcu przewoźnik został uhonorowany tytułami „Najlepszej Zachodnioeuropejskiej Linii Lotniczej”oraz „Najlepszej Transatlantyckiej Linii Lotniczej”, przyznanymi podczas gali World Airline Awards w Paryżu.

AAHS powstała w 1949 roku w Chicago, jako International Restaurant Rating Bureau. 40 lat później, w 1989 roku, przeniosła swoją siedzibę do Nowego Jorku, gdzie funkcjonuje do dziś. The American Academy of Hospitality Sciences jest obecnie jedyną na świecie organizacją, która wyróżnia najlepsze firmy na rynku luksusowych usług turystycznych,
a nagroda International Star Diamond Award jest jedyną przyznawaną za doskonałą jakość usług na światowym poziomie.