Orlen chce naprawić lokomotywę 409Da-675
PKN Orlen poszukuje wykonacy naprawy rewiozyjnej lokomotywy 409Da-675, stacjonującej na co dzień w Sokółce. Ostatnią naprawę maszyna przeszła w 2007 roku. Do zadań wykonacy będzie należało:
– Przygotowanie lokomotywy i zapewnienie transportu z Terminalu Paliw w Sokółce do zakładu
naprawczego i z zakładu do Terminalu w Sokółce;
– Wymiana zbiornika powietrza (nr fabryczny 448, rok produkcji 1978, pojemność 14 l) ze względu na znaczne ubytki grubości ścian zbiornika i jego rejestracja w TDT.
– Przeprowadzenie rewizji zewnętrznej, rewizji wewnętrznej i próby szczelności przy udziale inspektora TDT dwóch zbiorników powietrza zakończone wydaniem decyzji zezwalającej na dalszą eksploatację powyższych urządzeń: nr fabryczny 3523, pojemność 40 l, nr TDT 12ZH-2932 oraz nr fabryczny 3736, pojemność 280 l, nr TDT 12ZH-2933
– Opracowanie dokumentacji DSU wg obowiązujących przepisów
– Lokomotywa powinna mieć przywrócone wszystkie właściwości użytkowe zgodnie z przeznaczeniem, sprawne wszystkie zespoły, podzespoły, mechanizmy i urządzenia zgodnie z warunkami technicznymi producenta. Wszystkie zespoły, podzespoły, mechanizmy i urządzenia winny być zgodne z dokumentacją techniczną oraz być zamontowane według dokumentacji technicznej. Po naprawie rewizyjnej lokomotywa winny uzyskać świadectwo sprawności technicznej pojazdu szynowego po przeprowadzeniu jazd próbnych. Dalsze szczegóły przetargu można znaleźć tutaj. Na oferty przewoźnik czeka do 14 maja br. Za najlepszą zostanie uznana oferta, której ocena przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów zdefiniowanych w stosunku do proponowanych usług, które mają być świadczone przez wybranego oferenta.