e-podróżnik o dodatkowej opłacie
infotrans
05.04.2013 10:19
e-podróżnik o dodatkowej opłacie
e-podróżnik.pl komentuje nasz wczorajszy artykuł „e-podróżnik.pl z 10-procentową opłatą”i przedstawia szczegóły pobieranej prowizji. Opłata manipulacyjna m.in. została wprowadzona w zamian za usunięcie reklam ze strony internetowej serwisu.
Małgorzata Pietras, przedstawiciel serwisu e-podróżnik.pl komentuje nasz artykuł „e-podróżnik.pl z 10-procentową opłatą”opublikowanym 3 kwietnia br. W przesłanym liście do redakcji możemy przeczytać: Od początku kwietnia 2013 w serwisie e-podróżnik.pl została wprowadzona opłata transakcyjna w wysokości 10% wartości zamówienia, jednak nie więcej niż 5zł. Przykładowo, klient może zakupić jednorazowo 3 bilety na łączną kwotę 120zł –opłata transakcyjna wyznaczana jest od wartości zamówienia, a nie od wartości każdego biletu z osobna, tym samym klient zapłaci dodatkowo tylko 5zł, co stanowi 4% wartości zamówienia. W większości przypadków średnia wartość opłaty transakcyjnej wyniesie ok. 5% wartości zamówienia.
Opłata transakcyjna została wprowadzona w zamian za usunięcie reklam ze strony e-podróżnik.pl, które niejednokrotnie utrudniały klientom swobodne korzystanie z serwisu, o czym użytkownicy stale nas informowali. Usunięta także została dotychczasowa, dodatkowa opłata za bilety w formie SMS (0,50 zł brutto). Wartość wprowadzonej opłaty transakcyjnej jest często niższa od kosztów dojazdu klienta na dworzec w celu zakupu biletu bezpośrednio w kasie, o stracie czasu nie wspominając. Dzięki usunięciu reklam z serwisu wyszukiwarka działa dużo szybciej, zwiększając komfort wyszukiwania korzystającego z serwisu użytkownika. Wierzymy, że wprowadzona opłata transakcyjna nie zniechęci użytkowników do dalszego korzystania z tej wygodnej formy zakupu biletów autobusowych – od jej wprowadzenia liczba kupujących bilety w serwisie e-podróżnik.pl się nie zmniejszyła, wręcz przeciwnie – nadal systematycznie rośnie”–podkreśla w liście Małgorzata Pietras. Dalsze szczegóły na stronie www.e-podroznik.pl