PKP Intercity chcą wynająć lokomotywy spalinowe

inforail
27.11.2012 13:35

PKP Intercity ogłosiły przetarg na wykonywanie pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej lokomotywami spalinowymi z i bez drużyny trakcyjnej. W zakres zamówienia wchodzi obsługa:

a) pociągu nr 76000 (nr międzynarodowy 249) na odcinku Węgliniec –Forst –Cottbus lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW, posiadającą dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej DB Netz;

b) pociągu nr 67000 (nr międzynarodowy 248) na odcinku Cottbus –Forst –Węgliniec lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW, posiadającą dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej DB Netz;

c) pociągu nr 23104/5 na odcinku Zamość – Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

d) pociągu nr 32105/4 na odcinku Rzeszów – Zamość lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

e) pociągu nr 78105 na odcinku Krzyż –Gorzów Wlkp. lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

f) pociągu nr 87104na odcinku Gorzów Wlkp. –Krzyż lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

g) pociągu nr 38104/5 na odcinku Rzeszów –Lublin. lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

h) pociągu nr 83104/5 na odcinku Lublin –Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

i) pociągu nr 53108/9 na odcinku Lublin –Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

j) pociągu nr 35108/9 na odcinku Rzeszów –Lublin lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

k) pociągu nr 21010/1 na odcinku Jagodin –Dorohusk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 80km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

l) pociągu nr 12010/1 na odcinku Dorohusk –Jagodin lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 80 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

oraz pociągów i związa z nimi praca pozapociągowa lokomotywami spalinowymi:

a) pociągu nr 10011 na odcinku Białystok –Sestokai lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

b) pociągu nr 10012 na odcinku Sestokai –Białystok lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

c) pociągu nr 55010/1 na odcinku Tczew –Mamonowo lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

d) pociągu nr 55012/3 na odcinku Mamonowo –Tczew lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

e) pociągu nr 54108/9 na odcinku Korsze –Ełk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

f) pociągu nr 45108/9 na odcinku Ełk –Korsze lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

g) pociągu nr 81108/5 na odcinku Korsze –Ełk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

h) pociągu nr 18105/4 na odcinku Ełk –Korsze lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW.

oraz praca pozapociągowa lokomotywami spalinowymi wraz z drużynami trakcyjnymi:

a) stacja Przemyśl –Przemyśl Bakończyce –33 godziny pracy w dobie tj. śr. 1003,75 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;

b) stacja Przemyśl –6 godzin pracy w dobie tj. śr. 1003,75 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1520 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;

c) stacja Zakopane –12 godzin pracy w dobie tj. śr. 365 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;

d) stacja Jelenia Góra –2 godziny pracy w dobie tj. śr. 60,83 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW.

e) stacja Poznań –2 godziny pracy w dobie tj. śr. 60,83 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW.

Oferowane lokomotywy muszą posiadać następujące dokumenty:

a) świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa lub Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego;termin obowiązywania świadectwa nie może być krótszy niż do końca terminu realizacji zamówienia;

b) ważne świadectwo sprawności technicznej.

Oferty można składać do 11 grudnia 2012 roku. Decyduje cena.