PESA dostarczyła 630M do Kazachstanu
inforail
30.07.2012 15:08
PESA dostarczyła 630M do Kazachstanu
PESA dostarczyła spalinowy skład dla Kolei Kazachstanu. 'Turkіestan’ połączy Shymkent i Turkiestanu. Skład odpowiada międzynarodowym standardom obsługi, bezpieczeństwa pasażerów i ochrony środowiska. Zapewnia też większy komfort podróżowania.
Rozkład połączeń obsługiwanych przez 630M –003 został zaprojektowany tak, aby spełnić życzenia mieszkańców i pasażerów regionalnych regularnych połączeń. Wyjazd z Turkistanu zaplanowany został na 6.20, przyjazd do Shymkent na 9.53. Odjazd z Shymkent nastąpi natomiast o 17.40, przyjazd do Turkiestanu o 21.39.Czas podróży to 3 godziny i 33 minut z Turkiestanu do Shymkent oraz 3 godziny 59 minut z powrotem .
630M to nowa jakość na torach w Kazachstanie. Skład wyprodukowany przez PESĘ jest wyposażony w klimatyzację, zestaw głośnomówiący, tablice informacyjne czy przyciemniane okna. Ponadto do dyspozycji pasażerów jest biotoaleta ze specjalnym, próżniowym systemem jej czyszczenia.
Szybka kolej miejska 'Turkіestan’ zatrzymuje się na 19 stacjach. Jest to udogodnienie dla pasażerów mieszkających w obszarach słabo zaludnionych, ponieważ inne pociągi pasażerskie kursujące na tej linii zabierają podróżnych tylko z głównych stacji. Bilet od Shymkent do Turkiestanu kosztuje tylko 277 tenge.
630M to dwuczęściowy skład ze 192 miejscami. Siedzenia zostały ustawione w układzie 3+2. Ponadto dla wygody pasażerów niepełnosprawnych jest wyposażony w specjalne miejsce, przeznaczone do przewozu wózka inwalidzkiego. Także drzwi pociągu są rozszerzane i przystosowane do swobodnego wsiadania osób z ograniczoną sprawnością ruchową. Skład jest wyposażony w nadzór wideo, która wyklucza przytrzaśnięcie pasażerów podczas zamykania i otwierania drzwi. Żywotność nowego taboru wynosi 40 lat.
JSC 'NC’ KTZ 'przywiązuje dużą wagę do rozwoju ruchu podmiejskiego. W ciągu ostatnich dwóch lat Kazachstan Temir zholy zakupiły 22 jednostki taborowe do obsługi ruchu na obszarach podmiejskich.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024