CAM Media, AMS i Adpol w przetargu warszawskie wiaty
infotrans
31.01.2012 10:16
CAM Media, AMS i Adpol w przetargu warszawskie wiaty
30 stycznia , Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie otworzył oferty w konkursie na dzierżawę prawie 500 wiat należących do niedawna do firmy Adpol. Wpłynęły trzy ważne oferty. Dzierżawca zostanie więc wybrany w drodze aukcji elektronicznej. Przedmiotem dzierżawy ma być 477 zadaszeń stojących m.in. w ścisłym centrum Warszawy. Chodzi o czerwone wiaty z półokrągłym dachem. Swoje oferty złożyły trzy firmy, które zaoferowały następujące ceny (brutto za dzierżawę jednej wiaty miesięcznie):CAM Media –ok. 275 zł, AMS –ok. 375 zł, Adpol –ok. 485 zł. W związku z tym, że wpłynęły trzy ważne oferty, zorganizowana zostanie aukcja elektroniczna, w trakcie której ceny będą mogły jeszcze zostać zmienione. Wygra ten, kto zaoferuje najwyższą.
Umowa z firmą Adpol –poprzednim operatorem wiat, wygasła wraz z końcem ubiegłego roku. Do obowiązków nowego dzierżawcy będzie należało utrzymywanie wiat w czystości i dobrym stanie technicznym. W zamian będzie mógł na wiatach zamontować swoje gabloty reklamowe (na każdej wiacie maksymalnie dwie) i czerpać zyski z tytułu sprzedaży reklam. Reklamy będą mogły być umieszczane tylko w gablotach. Nie będą mogły być tam umieszczane reklamy naruszające obowiązujące prawo, normy społeczne i zasady społecznego współżycia. Dodatkowym ograniczeniem będzie to, że do końca lipca 2012 każda reklama będzie mogła być umieszczona jedynie po uzyskaniu zgody ZTM. Wynika to z zobowiązań Warszawy wobec UEFA w związku z turniejem EURO 2012. Część powierzchni w gablotach przeznaczona zostanie na informację pasażerską umieszczaną tam przez ZTM. Umowa będzie zawarta na okres do końca 2014 roku. Z jednym zastrzeżeniem. Możliwa będzie wcześniejsza likwidacja wiat objętych umową ze względu na trwającą realizację programu Przystanek Komunikacji Miejskiej, zakładającego pojawianie się na przystankach wiat według projektu wybranego w konkursie.