Koleje Śląskie laureatem tytułu Symbol 2011

inforail
12.11.2011 11:33
Koleje Śląskie zostały nagrodzone prestiżowym tytułem Symbol 2011 w kategorii Debiut Rynkowy w ramach programu prowadzonego przez redackję Monitora Rynkowego, dodatku do Dziennika Gazeta Prawna. Uroczysta gala, podczas której wręczono tytuły laureatom pierwszej edycji programu odbyła się wczoraj wieczorem w Teatrze Śląskim im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
 W uzasadnieniu werdyktu można m.in. przeczytać, że 'Kapituła Programu stwierdziła nagrodziła profesjonalne przygotowanie uruchomienia połączeń kolejowych w aglomeracji katowickiej, sprawną organizację tego przedsięwzięcia, bardzo dobre przygotowanie medialne i informacyjne dla pasażerów oraz fakt, że tak duże dokonania dzieją się przy udziale Samorządu Województwa Śląskiego i polskiego kapitału, budując korzystne oblicze tej gałęzi polskiej gospodarki.’
Odbierając tytuł (który ma formę pamiątkowego grawertonu: zdjęcie), Marek Worach, prezes zarządu Kolei Śląskich podkreślił najważniejsze atuty nowego przewoźnika kolejowego – nowoczesny i komfortowy tabor, atrakcyjne ceny biletów, dostosowany do potrzeb pasażerów rozkład jazdy, a także miłą i fachową obsługę. Podziękował też pracownikom i współpracownikom spółki: – Ten tytuł stanowi wyróżnienie dla tych wszystkich osób, które od półtora roku przyczyniły się do naszego debiutu. Dziękuję za Waszą pracę i poświęcenie, ale też i za to, że przystąpiliście do realizacji zadania, które wielu uważało za niemożliwe do wykonania. To dzięki waszej wierze w powodzenie pasażerowie w województwie śląskim mogą dzisiaj w lepszych warunkach jeździć koleją’ – podsumował.
Symbol to ogólnopolski program promocyjny prowadzony przez redakcję Monitora Rynkowego w Dzienniku Gazecie Prawnej. Symbole są wyrazem docenienia dotychczasowych działań i osiągnięć w poszczególnych gałęziach gospodarki i w sferze społecznej. Otrzymują je te podmioty, których działalność stała się reprezentatywna i tożsama z całą branżą. Celem programu jest, aby pisząc i mówiąc o danej firmie mieć na myśli najlepszą, symboliczną jakość i zaufanie. Jest to najbardziej zaawansowany sposób na promocję marki na rynku.