SAS: Nowy program lojalnościowy dla klientów korporacyjnych
Skandynawskie Linie Lotnicze SAS wprowadziły na polski rynek SAS Credits – nowy program skierowany do klientów korporacyjnych. Program polega na gromadzeniu punktów za przeloty zrealizowane liniami SAS, Blue1 oraz Wideroe.
– SAS to oczywisty wybór dla wielu osób podróżujących służbowo –wygoda podróży, szybka odprawa, dogodne godziny i wiele codziennych połączeń do/z Kopenhagi sprawiają, że Polska jest dzięki SAS świetnie skomunikowana nie tylko ze Skandynawią ale także z pozostałymi miastami Europy, Azji i USA. Nowy program „SAS Credits”jest odpowiedzią na oczekiwania głównie małych i średnich firm, których pracownicy często podróżują liniami SAS w celach biznesowych. Stworzyliśmy go nie tylko po to, by nagradzać firmy ale wspierać ich programy oszczędnościowe i ułatwiać administrację podroży lotniczych pracowników – mówi Wanda Brociek, Dyrektor Generalna Skandynawskich Linii Lotniczych SAS w Polsce.
Ważne trzy lata punkty mogą zostać wymienione na kolejne bilety. Dodatkowo firmom uczestniczącym w Programie przysługuje 2 procent zniżki od większości taryf na wyloty z Polski do miast Europy, Skandynawii oraz USA i Azji.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Szczegóły dotyczące programu można znaleźć na stronie www.flysas.pl/SASCredits