Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Program Miles&More: Srebrna promocja

infoair
12.02.2010 17:47

Operatorzy największego w Europie programu lojalnościowego Miles&More wyszli naprzeciw klientom, ułatwiając im w 2010 roku, dołączenie do grona pasażerów posiadających status Frequent Traveller (Frequent Flier).

Obecnie przywileje wynikające ze statusu można uzyskać nie tylko za pośrednictwem zebranych mil, jak odbywało się to do tej pory, ale także za pomocą liczby odbytych lotów, niezależnie od łącznej długości pokonywanych tras. Wystarczy w ciągu 2010 roku zrealizować 15 lotów w dwie strony (30 pojedynczych przelotów) by skorzystać z udogodnień programu.

Wśród przywilejów, znajdziemy miedzy innymi dostęp do salonów business i first class, wyłącznie z biletem w taryfie ekonomicznej, a także specjalny mechanizm szybszego naliczania mil podróżnych w programie, możliwość rezerwacji ulubionego miejsca w samolocie, pierwszeństwo podczas odprawy i nadawania bagażu, oraz możliwość przekazania statusu innej osobie.

Teraz, by korzystać w pełni z niedostępnej dotąd, dla przeciętnego pasażera, sfery Frequent Flier wystarczy dołączyć do bezpłatnego programu Miles&More, a zaplanowane na 2010 rok podróże zrealizować z udziałem takich linii jak: Adria Airways, Air Dolomiti, Austrian Airlines Group, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lufthansa, Luxair lub SWISS.

O sprawną realizację programu dbają też w imieniu pasażerów internetowe biura rezerwacji biletów lotniczych. „Uczulamy klientów by nie zakładali z góry, że pracownik odprawy zauważy numer karty FF na bilecie. Jeżeli mamy wątpliwość czy punkty zostały nam doliczone, warto się o to upomnieć. Znacznie trudniej jest bowiem utracone mile później przywrócić. Dodatkowo, warto zwracać uwagę jakimi podróżujemy liniami. Podczas rezerwacji telefonicznej informujemy klienta, którzy spośród przewoźników zrzeszeni są w programie.”–tłumaczy Kierownik Centrum Rezerwacji FRU.PL, Joanna Woroniecka.

Przy realizacji Srebrnej Promocji pod uwagę brane będą zarówno przeloty międzykontynentalne, jak i te krótsze, europejskie, dotąd uważane za mało „opłacalne”, z punktu widzenia uczestników programu. Podróż tam i z powrotem to dwa tak zwane „segmenty lotu”, a więc wystarczy 15 podróży służbowych bądź prywatnych, odbytych do końca 2010 roku. Naturalnie, zasada przyznawania statusu Frequent Flier po uzyskaniu 35 tyś mil (niezależnie od liczby przelotów), wciąż obowiązuje.