Erie: 150 nowych lokomotyw od GE Transportation
inforail
11.02.2010 16:48
Erie: 150 nowych lokomotyw od GE Transportation
Warszawa, 11 lutego 2010 –Firma GE Transportation poinformowała o przyjęciu dwóch dużych zamówień na nowe lokomotywy. GE South African Technologies (GESAT), filia
GE Transportation w RPA, poinformowała o podpisaniu z firmą Transnet Limited kontraktu dotyczącego dostarczenia 100 lokomotyw dla kolei Transnet Freight Rail (TFR). GE Transportation poinformowała również o podpisaniu z brazylijską firmą Cosan umowy przewidującej dostawę 50 nowych lokomotyw towarowych AC44i poczynając od 2010 r.,
za pośrednictwem firmy Rumo, która jest filią firmy Cosan zajmującą się operacjami logistycznymi.
GE Transportation w RPA, poinformowała o podpisaniu z firmą Transnet Limited kontraktu dotyczącego dostarczenia 100 lokomotyw dla kolei Transnet Freight Rail (TFR). GE Transportation poinformowała również o podpisaniu z brazylijską firmą Cosan umowy przewidującej dostawę 50 nowych lokomotyw towarowych AC44i poczynając od 2010 r.,
za pośrednictwem firmy Rumo, która jest filią firmy Cosan zajmującą się operacjami logistycznymi.
TFR to południowoafrykańskie przedsiębiorstwo państwowe specjalizujące się w kolejowych przewozach towarowych. Transnet Limited jest jego firmą macierzystą. Dziesięć lokomotyw zostanie wyprodukowanych w Erie i Grove City w USA, a 90 zostanie zmontowanych
w zakładzie Transnet Rail Engineering w RPA z elementów dostarczonych przez
GE Transportation.
w zakładzie Transnet Rail Engineering w RPA z elementów dostarczonych przez
GE Transportation.
Cosan to jedna z największych firm specjalizujących się w uprawie i przetwórstwie trzciny cukrowej oraz jeden z największych światowych producentów alkoholu etylowego i cukru. Cosan będzie wykorzystywać nowe lokomotywy do transportu cukru ze swoich zakładów przetwórczych do portu infrastrukturą kolejową swojego partnera, America Latina Logistica (ALL).
GE Transportation dla TFR –szczegóły zamówienia:
„Cieszy nas, że lokując produkcję lokomotyw w RPA przyczyniamy się do rozwoju gospodarczego i wzrostu możliwości wytwórczych tego kraju. Chcielibyśmy, aby firma Transnet miała udział naszych globalnych sukcesach, co pozwoliłoby nam rozwinąć wspólną działalność w tym regionie”—powiedział Lorenzo Simonelli, prezes i dyrektor generalny GE Transportation. „GE ma duże doświadczenie w lokowaniu montażu lokomotyw, co jest widoczne w niektórych największych krajach o rozwijającej się gospodarce, takich jak Chiny, Brazylia i Kazachstan. Każdy z naszych zakładów produkcyjnych na świecie może być dostosowany do specyficznych wymagań i możliwości danego klienta i kraju. W bliskiej współpracy z Transnet Rail Engineering opracowaliśmy kompleksowy plan lokalizacji, który uwzględnia miejscowe możliwości i przewiduje przekazanie w niezbędnym zakresie zaawansowanej wiedzy i technologii”.
GE Transportation dostarczy TFR lokomotywy GE C30ACi. Model GE C30ACi, pierwsza lokomotywa spalinowo-elektryczna AC wprowadzana w regionie Afryki Subsaharyjskiej, będzie miała silnik o mocy 3300 KM z elektronicznym wtryskiem paliwa, który automatycznie dozuje dokładną ilość paliwa zapewniającą optymalną sprawność silnika. Lokomotywy te będą także wyposażone w unikatową technologię napędu AC oraz dynamiczny system hamownia. Wprowadzenie do eksploatacji tych lokomotyw, które będą używane do transportu towarów i węgla, obniży koszty użytkowania, zmniejszy zużycie paliwa i ograniczy emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Pierwsze lokomotywy
i komplety części mają być dostarczone na początku 2011 r. Montaż lokomotyw w RPA
z części dostarczanych z Erie i z silnikami z Grove City powinien rozpocząć się pod koniec 2010 r.
i komplety części mają być dostarczone na początku 2011 r. Montaż lokomotyw w RPA
z części dostarczanych z Erie i z silnikami z Grove City powinien rozpocząć się pod koniec 2010 r.
GE Transportation dla Cosan –szczegóły zamówienia:
„GE z zadowoleniem wita firmę Cosan jako swojego najnowszego klienta w Ameryce Południowej. Zamówienie to potwierdza słuszność inwestowania GE w najnowocześniejsze technologie lokomotyw spalinowo-elektrycznych AC dużej mocy oraz ich przydatność”—powiedział Lorenzo Simonelli, prezes i dyrektor generalny GE Transportation.
Lokomotywy AC44i są napędzane silnikami wysokoprężnymi dostarczanymi przez zakład produkcyjny GE Transportation w Grove City w stanie Pensylwania, USA. AC44i
są wyposażone w unikatowy, zmiennoprądowy system kontroli trakcji na poszczególnych osiach, który umożliwia modelowi AC44i ciągnięcie cięższych ładunków dzięki znacznemu zredukowaniu poślizgu przy ruszaniu, czy na wzniesieniach i na torowiskach w gorszym stanie technicznym. Lokomotywy AC44i są także wyposażone w system hamowania dynamicznego oraz hamulce powietrzne.
są wyposażone w unikatowy, zmiennoprądowy system kontroli trakcji na poszczególnych osiach, który umożliwia modelowi AC44i ciągnięcie cięższych ładunków dzięki znacznemu zredukowaniu poślizgu przy ruszaniu, czy na wzniesieniach i na torowiskach w gorszym stanie technicznym. Lokomotywy AC44i są także wyposażone w system hamowania dynamicznego oraz hamulce powietrzne.
„Lokomotywy AC44i będą produkowane przez GE Transportation South America, filię
GE Transportation zlokalizowaną w Contagem w Brazylii. Ich dostawy mają się rozpocząć
w 2010 r.”—powiedział Guilherme Segalla de Mello, prezes i dyrektor generalny
GE Transportation w Ameryce Łacińskiej. „GE Transportation South America produkuje lokomotywy spalinowo-elektryczne w Brazylii od 1967 r. Są wśród nich takie modele, jak AC44, Dash 9 i C Series. Zakład wyprodukował już przeszło 1000 lokomotyw, które pracują
w ponad 15 krajach w różnych częściach świata”.
GE Transportation zlokalizowaną w Contagem w Brazylii. Ich dostawy mają się rozpocząć
w 2010 r.”—powiedział Guilherme Segalla de Mello, prezes i dyrektor generalny
GE Transportation w Ameryce Łacińskiej. „GE Transportation South America produkuje lokomotywy spalinowo-elektryczne w Brazylii od 1967 r. Są wśród nich takie modele, jak AC44, Dash 9 i C Series. Zakład wyprodukował już przeszło 1000 lokomotyw, które pracują
w ponad 15 krajach w różnych częściach świata”.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024