Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warszawa: Przetarg na prace torowe LCS Działdowo

inforail
28.07.2009 13:45

PKP PLK ogłasza przetarg na wykonanie robót budowlanych kompleksowej modernizacji szlaków i stacji na linii kolejowej nr 9 obejmującej:
a)modernizację układów torowych stacji i szlaków, modernizację nawierzchni, poprawę geometrii torów wraz z modernizacją podtorza i odwodnienia na następujących szlakach i stacjach:
•szlak Mława-Iłowo ok. 7km toru pojedynczego,
•szlak Iłowo-Działdowo ok. 15 km toru pojedynczego, wraz z przestankiem osobowym Narzym
•Szlak Działdowo-Gralewo ok. 24 km toru pojedynczego, 1 wiadukt kolejowy w km 152,242, 1 przejście podziemne dla pieszych wraz z przystankiem osobowym Burkat
•Szlak Gralewo-Rybno Pomorskie ok. 17 km toru pojedyńczego,1 wiadukt kolejowy w km 168,785i przystankami osobowymi Żabiny i Tuczki
•Szlak Rybno Pomorskie-Montowo ok. 18km toru pojedynczego wraz z przystankami osobowymi Jeglia i Hartowiec
•stacja Iłowo ok. 15km toru pojedynczego, rozjazdy -18 szt.
•stacja Działdowo ok. 9 km toru pojedynczego, rozjazdy -26 szt., 3 przejścia podziemne dla pieszych
•stacja Gralewo ok. 5,6km toru pojedynczego, rozjazdy 15 szt., przejście podziemne dla pieszych
•stacja Rybno Pomorskie ok. 4,7km toru pojedynczego, rozjazdy 8 szt., przejście podziemne dla pieszych
•posterunek odgałęźny Montowo ok. 3km toru pojedynczego, rozjazdy 4 szt., przejście podziemne dla pieszych
b) Wyposażenie szlaków i stacji linii E 65 na obszarze LCS Działdowo w urządzenia srk warstwy podstawowej.
•Komputerowy system samoczynnej czterostawnej, dwukierunkowej blokady liniowej (na szlakach linii kolejowej E 65);
•Urządzenia zabezpieczenia ruchu na przejazdach kat. A (na stacjach i szlakach);
•Urządzenia zabezpieczenia ruchu na przejazdach kat. B;
•Komputerowy system urządzeń stacyjnych sterowania ruchem kolejowym;
•Komputerowy system jednodostępowej, dwukierunkowej blokady liniowej z kontrolą niezajętości szlaku w oparciu o system zliczania osi (na szlakach linii stycznych do linii kolejowej E-65);
Warunki zabudowy urządzeń srk warstwy podstawowej:
Urządzenia mają spełniać wymogi interoperacyjności i uwzględniać planowaną zabudowę zintegrowanych systemów sterowania, monitorowania, kierowania i nadzoru ruchu kolejowego z centrum obszarowego oraz spełniać warunki zabudowy systemu ERTMS/ETCS Poziom 2 stanowiącego system kontroli prowadzenia pociągu oparty na transmisji informacji w relacji tor – pojazd.
c) ułożenie wzdłuż modernizowanych szlaków i stacji kabla światłowodowego wyposażonego w cyfrowe urządzenia teletransmisyjne SDH. W sieci kablowej dla urządzeń łączności uwzględniono potrzeby innych systemów m.in. łącza dla samoczynnej blokady liniowej, zdalnego sterowania urządzeniami srk, urządzeń diagnostycznych, zdalnego sterowania oświetleniem. Stacje i przystanki zostaną wyposażone w systemy informacji dla podróżnych,
d) Ze względu na zwiększoną prędkość pociągów oraz zakładane wprowadzenie lokomotyw 6 MW zaprojektowano całkowitą wymianę sieci trakcyjnej. W zależności od przewidywanego obciążenia i prędkości pociągów na poszczególnych odcinkach zastosowana zostanie sieć o przekroju 440 mm2 spełniająca standardy sieci dostosowanej do prędkości jazdy V=200/250 km/h oraz sieć o przekroju 320 mm2 spełniająca standardy sieci dostosowanej do prędkości jazdy V=160 km/h. Modernizacja obejmie przebudowę sieci trakcyjnej na odcinku szlaku o długości ok. 80,5km i ok. 38km na stacjach oraz budowę Linii Potrzeb Nietrakcyjnych (LPN) o długości ok. 40,3km na szlakach i km 13,5 km na stacjach,
e) modernizację istniejących obiektów inżynierskich;obiekty kubaturowe utrzymania ruchu, perony i mała architektura;obiekty ochrony środowiska;usunięcie przeszkód pozostałych elementów infrastruktury nie kolejowej i instalacji przemysłowych i sanitarnych.
Termin składania ofert 07-09-2009.