Złoty Bilet w autobusach MZK Jelenia Góra – rusza promocyjna gra z nagrodami
5 maja w autobusach MZK Jelenia Góra pasażerowie będą mogli natrafić na specjalne bilety – złoty, srebrny, brązowy oraz trzy błękitne.
Kto znajdzie jeden z nich, otrzyma atrakcyjną nagrodę rzeczową lub voucher. Akcja organizowana jest przez przewoźnika w ramach promocji transportu publicznego i zachęty do podróżowania komunikacją miejską.
Rozkład jazdy:
- Na czym polega akcja „Złoty Bilet” organizowana przez MZK Jelenia Góra 5 maja 2025 roku?
- Jakie rodzaje biletów można znaleźć i jakie nagrody są z nimi związane?
- Jak i do kiedy należy zgłosić znalezienie biletu, aby odebrać nagrodę?
Specjalne kupony, ukryte pod siedzeniami
Akcja będzie prowadzona wyłącznie 5 maja, w poniedziałek. Uczestniczyć w niej będą wszystkie autobusy MZK kursujące tego dnia na liniach miejskich oraz aglomeracyjnych, obsługujących m.in. Janowice Wielkie, Jeżów Sudecki, Mysłakowice, Piechowice i Podgórzyn. Łącznie w pojazdach zostanie umieszczonych 6 kopert z biletami: złotym (1), srebrnym (1), brązowym (1) oraz błękitnymi (3). Wszystkie będą ukryte pod siedzeniami pasażerów.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Nagrody prezentują się atrakcyjnie: za złoty bilet pasażer otrzyma tablet multimedialny, za srebrny i brązowy – słuchawki bezprzewodowe, a za błękitny – voucher o wartości 100 zł do Uzdrowiska Cieplice. Partnerem akcji i fundatorem części nagród jest Uzdrowisko Cieplice, które wspiera lokalne inicjatywy transportowe.
Na odnalezienie i zgłoszenie biletu jest czas do 7 maja 2025 r.. Należy to zrobić za pomocą strony internetowej mzk.jgora.pl, mailowo lub telefonicznie. Przekazanie nagród odbędzie się w siedzibie MZK w Jeleniej Górze. Szczegóły zostaną ustalone indywidualnie z laureatami. Odbiór nagrody będzie możliwy po podpisaniu wymaganych oświadczeń i zgody na przetwarzanie danych osobowych. Więcej szczegółów i pełny regulamin: https://mzk.jgora.pl.
Naszym zdaniem: Zabawa „Złoty Bilet” to kolejna kreatywna kampania MZK Jelenia Góra promująca komunikację publiczną poprzez pozytywne doświadczenia pasażerów. Po akcjach z darmowymi przejazdami czy miejskich piknikach, tym razem przyszedł czas na element zaskoczenia i nagród ukrytych pod siedzeniami.
Komentarze