ZKM Gdynia chce mieć nową stronę internetową. Wiemy, ile może kosztować
20 lutego Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni otworzył oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest wykonanie nowego serwisu internetowego zkmgdynia.pl.
Okazało sie, że aż 10 podmiotów jest zainteresowanych stworzeniem nowej witryny www dla ZKM w Gdyni. Uruchomienie nowej strony zkmgdynia.pl ma nastąpić w terminie do 157 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. To kolejny krok, aby podnieść atrakcyjność lokalnego transportu publicznego.
Przedmiot zamówienia
Dla wykonawcy, który zostanie wybrany przewidziano dwa zadania:
- wykonanie nowego serwisu internetowego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni (ZKM) zkmgdynia.pl (zkmgdynia.com.pl) wraz z przygotowaniem uzgodnionej aranżacji graficznej oraz wykonanie systemu zarządzania treścią (CMS), a także uruchomienie nowego serwisu internetowego i systemu zarządzania treścią (CMS),
- świadczenie usługi opieki serwisowej i wsparcia technicznego.
Co w nowym serwisie?
Nowa aranżacja graficzna musi obejmować:
- stronę główną serwisu,
- rozkład jazdy we wszystkich przekrojach (w tym: warianty trasy, rozkład dla przystanku, rozkład dla kursu, chronologiczne odjazdy z danego słupka); elementy wspólne: nr linii, kalendarz, odnośnik do mapy (linia, przystanek, słupek – zależnie od kontekstu), komunikat albo komunikaty jeśli dotyczy, zawsze widoczne odnośniki do wszystkich linii, odnośnik do podstrony ze wszystkimi przystankami,
- podstrony: wiadomości komunikacyjne, komunikaty, sprawdź swoją kartę, baza pojazdów, galeria, otwarte zdjęcie w galerii, taryfa, rozwinięte menu, pliki do pobrania, podstrona ze schematem, najczęściej zadawane pytania; historia gdyńskiej komunikacji miejskiej – fotografie; zamówienia publiczne (lista w danej kategorii, ogłoszenie o zamówieniu + załączniki), zarządzenia,
- stronę główną i podstrony dla urządzeń mobilnych,
- panel administracyjny CMS.
Co na stronie głównej?
Z kolei na stronie głównej znajdzie się m.in.:
- menu nawigacyjne – widoczne na stronie głównej i wszystkich podstronach,
- elementy graficzno-tekstowe będące odnośnikami do biletów kupowanych przez Internet i Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,
- wyszukiwarkę treści – wyszukiwanie zamieszczonych treści po słowach kluczowych z filtrami: dowolne słowa, wszystkie słowa, dokładne wyrażenie,
- widget wyszukiwarki połączeń jakdojade (lub innej wskazanej przez zamawiającego),
- graficzno-tekstowe odnośniki wszystkich linii ZKM (w podziale na grupy taryfowe), z oznaczeniem opcjonalnych atrybutów: rozkład remontowy, nowy rozkład,
- moduł „Twój przystanek” z informacjami o odjazdach w czasie rzeczywistym,
- komunikaty – informacje o funkcjonowaniu komunikacji: oznaczenie linii, tytuł (będący odnośnikiem do podstrony z komunikatem), okres obowiązywania, pod modułem z komunikatami odnośnik do wszystkich aktywnych komunikatów i wskazanie ich liczby, możliwość ustawienia innego koloru (np. czerwony w przypadku zamknięcia ważnego przejazdu),
- fragment schematu (grafika) będący odnośnikiem do prezentacji schematu sieci ZKM, po otwarciu schematu: z możliwością nawigacji (przesuwanie myszą, łapka), powiększania i pomniejszania (scroll myszy).
- wiadomości komunikacyjne – 3 zajawki: grafika ilustrująca, tytuł, fragment tekstu, opcjonalnie data aktualizacji, pod modułem z wiadomościami odnośnik do wszystkich aktywnych wiadomości i wskazanie ich liczby,
- wybrane elementy taryfy ZKM lub MZKZG w postaci tabel: np. bilety jednorazowe papierowe ZKM oraz bilety telefoniczne metropolitalne MZKZG, możliwość umieszczania odnośników (max. 8) do wybranych części taryf pod każdą z tabel,
- FAQ (opcjonalnie) – kilka pytań wybieranych w CMS do prezentacji na stronie głównej (opcjonalnie losowy wybór zmieniany po każdym odświeżeniu), odnośnik do wszystkich aktywnych pytań i wskazanie ich liczby,
- stopka – widoczna na stronie głównej i wszystkich podstronach: m.in.: logo miasta Gdyni plus informacje, dane teleadresowe, skrócone menu i odnośniki np. do Biuletynu Informacyjnego.
10 ofert
ZKM Gdynia czekało na oferty od wykonawców do 20 lutego. Pozyskało ich aż 10:
- Pro Multimedia Patryk Filipek – cena 120 048 PLN brutto,
- nFinity.pl sp. z o.o. – cena 119 310,00 PLN brutto,
- FORETO Michał Kochański – cena 110 441,70 PLN brutto,
- VOBACOM Sp. z o.o. – cena 315 495,00 PLN brutto,
- Agendo sp. z o.o. – cena 85 956,09 PLN,
- PTM Soft Przemysław Tomecki – brak części oferty,
- Logonet Sp. z o.o. – cena 268 140,00 PLN,
- THEISEN TECH sp. z o.o. – cena 121 647,00 PLN,
- Webster Studio Sp. z o.o. – cena 256 086,00 PLN,
- Grupa WW Sp. z o.o. – cena 103 320,00 PLN.
Znamy budżet
Kwota jaką ZKM chce przeznaczyć na nowy serwis www to 147 477 PLN brutto. W tej sytuacji aż 6 ofert mieści się w budżecie. Urzędnicy będą mieli zatem w czym wybierać.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje cena.
Na koniec podajemy link do przetargu: https://zkmgdynia.pl/zamowienie-publiczne/nowy-serwis-internetowy-zarzadu-komunikacji-miejskiej-w-gdyni-zkmgdyniapl/1
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze