Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ZDiK Tarnów z przetargiem na roczną kontrolę biletów

infotrans
07.01.2022 09:00
0 Komentarzy
Gmina Miast Tarnów reprezentowana przez Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie poszukuje kontrolerów biletów.

Umowa z wykonawcą ma być podpisana na okres 12 miesięcy.

ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kontroli dokumentów przewozu (w tym biletów i karnetów). Kontrole w każdym miesiącu kalendarzowym mają być wykonane:

  • we wszystkie dni robocze oraz soboty, niedziele i inne dni świąteczne,
  • w godzinach kursowania autobusów, w sposób ciągły i systematyczny, ze szczególnym uwzględnieniem godzin szczytu przewozowego. Zamawiający zdefiniował przedziały doby, w których będzie weryfikował wykonane kontrole tj. od 3:35 do 6:00, od 6:01 do 19:59 i od 20:00 do 3:34,
  • na wszystkich liniach komunikacyjnych komunikacji miejskiej w Tarnowie.

ZASADY KONTROLI

Za prawidłowo wykonaną kontrolę zamawiający uważa wejście do autobusu przez kontrolera (lub zespół kontrolerów) i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne dokumenty przewozu (bilety, karnety) na przejazd osób, zwierząt lub rzeczy i bagażu lub dokumenty uprawniające do przejazdów ulgowych lub bezpłatnych. Na liniach komunikacyjnych dany kontroler lub zespół kontrolerów może przeprowadzić tylko 1 kontrolę na poszczególnym kursie. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania każdej przeprowadzonej kontroli w sposób umożliwiający weryfikację miejsca i czasu przeprowadzonej kontroli z wykorzystaniem urządzeń mobilnych automatycznie transmitujących informacje o liczbie, miejscu i czasie przeprowadzanej kontroli do własnego systemu informatycznego służącego do monitorowania wystawionych wezwań. W przypadku braku takiego systemu potwierdzenie rozpoczęcia i zakończenia przeprowadzonej kontroli nastąpi poprzez skasowanie paska kontrolnego (kartka papieru o wymiarach papierowego biletu jednorazowego) w kasowniku autobusu, w którym była przeprowadzona kontrola.

WARUNKI PRZETARGU

Zamawiający zaplanował otwarcie ofert w dniu 12 stycznia.

Do kryteriów oceny ofert należą: cena (stawka brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia (60%), liczba wykonanych kontroli w skali miesiąca (30%), posiadanie „Systemu” – tj. aplikacji informatycznej umożliwiającej gromadzenie danych o liczbie przeprowadzonych kontroli, miejscu i czasie przeprowadzanych kontroli a także o liczbie nakładanych opłat dodatkowych, dającej możliwość generowania zestawień w różnych układach rodzajowych (10%).

Komentarze