Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

zbiletem.pl w Warszawie

infotrans
19.02.2019 07:08
0 Komentarzy

Coraz więcej biletówWTP sprzedawanych jest za pomocą aplikacji mobilnych. Od 18 lutego pasażerowiemogą je kupować za pośrednictwem kolejnej aplikacji – zbiletem.pl.

Zbiletem.pl jest dostępna dla użytkowników iPhone i Android.Aplikacja jest darmowa. Aby zacząć z niej korzystać, wystarczy przy pierwszymuruchomieniu podać numer telefonu pasażera. Dzięki niej smartfon staje siępodręcznym biletomatem – po „podpięciu” do aplikacji karty płatniczej,umożliwia ona zakup biletu w kilka sekund. Aplikacja „uczy się” zachowańużytkownika. Dzięki temu ma on łatwy dostęp do biletów, z których najczęściejkorzysta.

W aplikacji dostępne są bilety czasowe, jednorazowe ikrótkookresowe. Możliwe sposoby płatności to karta płatnicza, szybki przelewinternetowy lub Blik. Za bezpieczeństwo transakcji odpowiada system płatnościonline PayU. Aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepach Google Play iAppStore. Łącznie z Warszawą, zbiletem.pl działa już w 20 polskich miastach,korzysta z niej kilkadziesiąt tysięcy pasażerów.

Zbiletem.pl to piąta aplikacja mobilna, w której dostępne sąbilety Warszawskiego Transportu Publicznego. Zakup jest możliwy również zapośrednictwem moBilet, mPay, SkyCash i jakdojade.pl. Sieć sprzedażywykorzystująca kanał dystrybucji online jest stale rozwijana. W ramachotwartego systemu już wkrótce dołączy do niej kolejny, szósty operator – MintMobile.

Pasażerowie Warszawskiego Transportu Publicznego corazchętniej kupują bilety za pomocą aplikacji na urządzenia mobilne. W 2018 r.Zarząd Transportu Miejskiego zanotował sprzedaż biletów stołecznej komunikacjio wartości ponad 955 mln zł. Była ona wyższa niż w 2017 roku o ponad 8 mln zł.Za pośrednictwem aplikacji mobilnych zakupiono bilety o wartości ok. 29,8 mlnzł. Ten kanał dystrybucji zanotował największy wzrost w porównaniu z 2017 r. –o aż 77,61 proc.


Komentarze