Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku z przetargiem na roczną kontrolę biletów
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłosił przetarg na świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w autobusach MZK Słupsk.
Dotychczas kontrole biletów w komunikacji miejskiej zapewnia firma RWR. Umowa z tym podmiotem kończy się na początku stycznia. Umowa z nowym wykonawcą zostanie podpisana na okres 12 miesięcy i będzie obowiązywała nie wcześniej niż od dnia 10 stycznia 2025 roku.
Spis treści:
- Jakie wymagania dotyczące liczby kontroli biletów i personelu muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o realizację tego zamówienia?
- Jakie dodatkowe zadania poza kontrolą biletów będą spoczywać na wykonawcy?
- Jakie kryteria będą brane pod uwagę przy ocenie ofert?
Kontrole biletów
Kontrole biletów odbywać się będą przez wszystkie dni robocze, w soboty, niedziele i święta, w każdym miesiącu kalendarzowym danego roku, z wyłączeniem 22 września i 1 listopada. Miesięczna liczba kontroli ma wynieść minimum 2 000. Będą one przeprowadzane w składzie jednoosobowym lub zespołach dwuosobowych, na wszystkich liniach, z uwzględnieniem terenów podmiejskich Gminy Słupsk (wiejskiej) i Gminy Kobylnica. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 6 osób, w tym co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia na stanowisku kierownika.
Poprzez „kontrolę biletów” zamawiający rozumie wejście osoby/osób dokonujących kontroli biletów do pojazdu słupskiej komunikacji miejskiej i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe, w danym momencie, wnieśli opłatę za przejazd, posiadają ważny bilet papierowy lub elektroniczny na przejazd, przewóz bagażu, zwierząt oraz dokumenty stwierdzające prawo do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego. W przypadku ujawnienia w czasie kontroli pasażera bez biletu za przejazd lub bez dokumentu uprawniającego do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego, kontrolerzy będą mieli obowiązek pobrać właściwą opłatę za przewóz oraz opłatę dodatkową. Wpływy z tych opłat, uiszczonych przez pasażerów będą stanowić wyłączny dochód zamawiającego.
Windykacja, mandaty, odwołania
Oprócz kontroli biletów i nakładania opłat dodatkowych, do obowiązków wykonawcy i kontrolerów należeć ma:
- prowadzenie całkowitej windykacji opłat – przy minimalnym miesięcznym wskaźniku wynoszącym 0,5 liczonym według wzoru (liczba pasażerów, którzy uiścili opłatę dodatkową w danym kwartale/liczba pasażerów, na których opłata dodatkowa została nałożona w danym kwartale),
- prowadzenie postępowań odwoławczych od nałożonych opłat dodatkowych oraz właściwej należności za przewóz,
- wystawianie mandatów przy pomocy czytników elektronicznych (urządzeń kontrolerskich) w oparciu o system informatyczny umożliwiający takie działanie,
- prowadzenie dokładnej dokumentacji, łącznie z ewidencją osób spisanych za jazdę bez ważnego biletu,
- niezwłoczne przedstawienie zamawiającemu pisemnych raportów z ujawnienia biletów fałszywych lub innych podrobionych dokumentów związanych z przewozami,
- zapewnienie na terenie Słupska, lokalu do prowadzenia biura obsługi pasażerów, wyposażonego w łączność telefoniczną i łączność internetową, do przyjmowania interesantów w sprawach odwołań, bądź w innych sprawach związanych z działaniami wykonawcy.
Warunki przetargu
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25 listopada. Zamawiający ustalił dwa kryteria oceny ofert: cenę (60%), miesięczną liczbę dodatkowych kontroli biletów (40%).
Więcej informacji o słupskim przetargu można znaleźć na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1017990
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze