Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zakopane z czteroczęściowym przetargiem na kontrole biletów

infotrans
19.01.2023 14:05
0 Komentarzy

Zakopane szuka firm do kontroli biletów na czterech liniach autobusowych.

Co ciekawe, dość nietypowo, przetarg został podzielony na cztery części, z czego każda obejmuje świadczenie usług kontroli na jednej linii.

z podziałem na części

Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 następujące części:

  • część 1 – świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej na linii nr 10 przez kontrolera w okresie od dnia 01.03.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.,
  • część 2- świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej na linii nr 11 przez kontrolera w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.,
  • część 3 – świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej na linii nr 14 przez kontrolera w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.,
  • część 4 – świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej na linii nr 18 przez kontrolera w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
fot. UM Zakopane

Zakres kontroli

Zakres usług objętych przetargiem obejmuje prowadzenie kontroli ważności dokumentów przewozu oraz kontroli stosowania warunków przewozu bagażu podręcznego oraz zwierząt i rzeczy w pojazdach publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez zamawiającego na liniach komunikacyjnych nr 10, 11, 14, 18 oraz linii Zakopane ul. Kościuszki Rejon Dworca – Zakopane ul. Chyców Potok i z powrotem obsługiwanych przez operatora – TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa sp. z o.o.

W przypadku linii 11, 14, 18 zamawiający wymaga:

  • w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, grudzień – 60 kontroli miesięcznie (15 kontroli w tygodniu), w tym minimum 6 kontroli w dni wolne od pracy,
  • w miesiącach: lipiec, sierpień – 100 kontroli miesięcznie (25 kontroli w tygodniu), w tym minimum 10 kontroli w dni wolne od pracy,
  • w miesiącu: wrzesień – 80 kontroli miesięcznie (20 kontroli w tygodniu), w tym minimum 8 kontroli w dni wolne od pracy,
  • w miesiącach: październik, listopad – 40 kontroli miesięcznie (10 kontroli w tygodniu) w tym minimum 4 kontrole w dni wolne od pracy.

Z kolei dla linii 10 zakres ilościowy kontroli wygląda następująco:

  • w miesiącach: marzec, kwiecień, maj, czerwiec, grudzień – 60 kontroli miesięcznie (15 kontroli w tygodniu), w tym minimum 6 kontroli w dni wolne od pracy,
  • w miesiącach: lipiec, sierpień – 100 kontroli miesięcznie (25 kontroli w tygodniu), w tym minimum 10 kontroli w dni wolne od pracy,
  • w miesiącu: wrzesień – 80 kontroli miesięcznie (20 kontroli w tygodniu), w tym minimum 8 kontroli w dni wolne od pracy,
  • w miesiącach: październik, listopad – 40 kontroli miesięcznie (10 kontroli w tygodniu) w tym minimum 4 kontrole w dni wolne od pracy.

Obowiązki kontrolerów

Obowiązki kontrolerów to nie tylko kontrola biletów, ale również konieczność poinformowania zamawiającego w przypadku:

  • braku rozkładów jazdy na przystankach,
  • wykonywania przewozu brudnymi autobusami,
  • wykonywania przejazdu niezgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy,
  • nieaktualnego ustawienia kasowników,
  • nieuzasadnionego postoju oraz zatrzymywania się na przystankach bez zezwolenia busów firm prywatnych,
  • niewłaściwego wykonywania obowiązków służbowych przez kierowców, a w szczególności: nie zatrzymywania się na przystankach, niekulturalnej obsługi pasażerów, naruszania przepisów o ruchu drogowym, odmowy sprzedaży biletów pasażerom, pobrania od pasażerów pieniędzy i nie wydania biletu, palenia papierosów w autobusach.

Kontrolerzy biletów nie będą mieli jednak prawa wydawania jakichkolwiek poleceń prowadzącemu pojazd poza uzasadnionymi przypadkami spowodowania zatrzymania lub zmiany trasy przejazdu autobusu.

Formalności

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23 stycznia. Złożone propozycje będą oceniane pod względem dwóch kryteriów: ceny (60%), doświadczenia personelu wykonawcy (40%).

Komentarze