Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wrocław daje wybór: zawieś lub anuluj Urbancard

infotrans
20.03.2020 12:30
0 Komentarzy

Pasażerowie, którzy w związku z zagrożeniem epidemicznym zrezygnowali z podróży komunikacją miejską mogą zawiesić lub anulować bilet na Urbancard i odzyskać pieniądze.

Po decyzji w tej sprawie Jacka Sutryka, prezydenta Wrocławia Urząd Miejski oraz Mennica Polska operator karty Urbancard wprowadza możliwość zawieszenia ważności biletu okresowego!

Pasażerowie, którzy zrezygnowali obecnie z podróży komunikacją publiczną mają nową możliwość – mogą zawiesić bilet okresowy. Wniosek w tej sprawie zainteresowani wysyłają drogą elektroniczną na adres [email protected].

Prośba o cierpliwość

Jak możemy przeczytać na stronie Urbancard: -„W związku z bardzo dużą ilością e-maili, które otrzymaliśmy w ostatnim czasie na naszą skrzynkę mailową , zwracamy się z prośbą o cierpliwość. Z przyczyn od nas niezależnych, czas obsługi Państwa reklamacji niestety ulegnie wydłużeniu. Z naszej strony możemy zapewnić, że na każdy e-mail zostanie udzielona odpowiedź. Liczymy na Państwa wyrozumiałość.”

Niezależnie od chwilowych problemów, we Wrocławiu są dwa rozwiązania w sytuacji rezygnacji z korzystania z komunikacji publicznej: anulowanie lub zawieszenie biletu.

Anulowanie:

Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.

Zawieszenie biletu:

Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane – to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).

Komentarze