Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warszawa: KPOP, czyli Koordynatorzy Punktów Obsługi Pasażerów

infotrans
07.11.2014 19:30
0 Komentarzy

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie powołał Koordynatorów Punktów Obsługi Pasażerów. Ich zadaniem będzie utrzymanie obsługi pasażerów w każdym z punktów na najwyższym możliwym poziomie.Koordynatorzy rozpoczęli pracę 1 listopada. Każdy z nich jest teraz niejako „gospodarzem”POP-u. Pełni nadzór nad jego funkcjonowaniem a także nad wizerunkiem. Razem z pracownikami POP-ów czuwa nad tym by pasażerowie byli zawsze obsługiwani profesjonalnie, na najwyższym poziomie. Dba również o to by informacje udzielane pasażerom były zawsze kompleksowe i wyczerpujące. Koordynator każdego z POP-ów jest do dyspozycji pasażerów. Przyjmuje wszelkie uwagi związane z funkcjonowaniem punktu.

Komentarze