Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tylko Pixel chce wdrożyć e-bilet w Grudziądzu

infotrans
05.06.2023 10:08
0 Komentarzy

Miejski Zakład Komunikacji w Grudziądzu szukał dostawcy m.in. kasowników umożliwiających zakup biletów w formie bezgotówkowej oraz zintegrowanego systemu elektronicznej karty miejskiej.

Przewoźnik uzyskał ofertę od tylko jednej firmy, ale za to mieszczącą się w jego budżecie. Jeśli zatem wszystko pójdzie zgodnie z planem, to cały system będzie wdrożony najpóźniej do dnia 30 listopada.

Zadania dla wykonawcy

Zanim przejdziemy do omówienia złożonej oferty, przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia jest dostawa, do użytkowanych przez MZK pojazdów, urządzeń umożliwiających zakup biletów w formie bezgotówkowej, za pomocą kart bezstykowych, wraz z dostawą i wdrożeniem zintegrowanego systemu elektronicznej karty miejskiej. Zamówienie obejmuje w szczególności:

  • dostawę, instalację i uruchomienie 225 sztuk fabrycznie nowych kasowników wraz z oprogramowaniem. Kasowniki powinny mieć możliwość integracji z najpopularniejszymi terminalami płatniczymi przeznaczonymi do płatności z użyciem kart zbliżeniowych m.in. PAX IM700, Verifone UX 410, Ingenico Open/1500, UIC680 i innymi,
  • dostawę 8 sztuk urządzeń kontrolerskich, umożliwiających kontrolę biletów kupowanych za pośrednictwem systemu dystrybucji biletów w tym umożliwiające kontrolę również biletów kupowanych w aplikacjach mobilnych: moBILET, GoPay, SkyCash, mPay, zBiletem oraz musi umożliwiać dołączenie innych zewnętrznych mobilnych sprzedawców biletów,
  • dostawę 3 drukarek do personalizacji karty miejskiej wraz z kartami,
  • dostawę 10 000 kart miejskich,
  • dostawę oprogramowania, aplikacji na telefony i do pozostałych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu. Funkcja karty miejskiej w aplikacji mobilnej ma być zapewniona poprzez kod 2D zawierający informację o unikalnym numerze karty i danych pasażera. W zależności od wybranej w aplikacji opcji będzie widoczny kod 2D z numerem karty, a w przypadku kontroli biletowej (zakładka zakupione bilety) kod QR z danym biletem.

Tylko Pixel

W dniu 30 maja MZK otworzyło jedną ofertę, która pochodzi od:

  • Pixel sp. z o.o. – cena 5 287 917,60 PLN brutto.

W przypadku akceptacji tej oferty, MZK ma szanse na niewielkie oszczędności, bowiem kwota przeznaczona na realizację zamówienia wynosi 5 535 000,00 PLN brutto. Złożona oferta będzie podlegać ocenie nie tylko pod względem ceny, ale też terminu realizacji i gwarancji. Kryteria pozacenowe, w przypadku jednej oferty nie będą miały jednak żadnego znaczenia.

Komentarze