Tramwaje Warszawskie chcą kompleksowy SDIP. Dzisiaj kończą się konsultacje rynkowe
Na wielu warszawskich przystankach tramwajowych znajdziemy tablice systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.
Tramwaje Warszawskie chcą pójść krok dalej i wdrożyć kompleksowy „system dynamicznej informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego”. Zanim to jednak nastąpi, tramwajowy przewoźnik weźmie udział z wykonawcami w konsultacjach rynkowych.
Rozkład jazdy:
- Jaki jest cel konsultacji rynkowych prowadzonych przez Tramwaje Warszawskie?
- Jakie moduły mają być częścią planowanego systemu dynamicznej informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego?
- Do kiedy wykonawcy mogą zgłaszać udział w konsultacjach rynkowych dotyczących nowego systemu?
Dlaczego konsultacje rynkowe?
Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest doradztwo oraz uzyskanie informacji w zakresie niezbędnym do właściwego przygotowania specyfikacji warunków zamówienia, w tym opisu przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę wraz z wdrożeniem systemu informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego. Przedmiotem konsultacji mogą być wszystkie zagadnienia techniczne, prawne, organizacyjne, logistyczne, projektowe lub rynkowe, związane z planowanym przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsultacje rynkowe mają dotyczyć przeprowadzenia analizy oferowanych usług w zakresie obejmującym:
- moduł prognozujący – oprogramowanie generujące w czasie rzeczywistym prognozy z wielu źródeł (SIP API, dane rozkładowe, GPS-GOG, GPS pojazdu, priorytet na skrzyżowaniu, źródła zewnętrzne tj. natężenie ruchu, pogoda) odjazdów z ponad 600 przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie dla pojazdów przypisanych do linii i rejestrujące prognozy w SIP API. System musi podawać informacje o: prognozach odjazdu pojazdu z przystanku, napełnieniu pojazdu, czy pojazd jest klimatyzowany, o zmianach tras, przystosowaniu pojazdów dla osób niepełnosprawnych, czy dane prezentowane są rozkładowe czy z wykorzystaniem predykcji,
- moduł interfejsu wymiany danych – wszelka wymiana danych między wdrożonym systemem, źródłami danych, odbiorcami danych w tym tablicami SIP musi odbywać się w oparciu o otwarty interfejs danych np. API,
- moduł diagnostyczny – oprogramowanie wykrywające problemy związane z działaniem modułu prognozującego, które w przypadku niemożliwości podjęcia skutecznych automatycznych działań naprawczych niezwłocznie przekaże odpowiednią informację w formacie uzgodnionym z zamawiającym (e-mail, SMS lub dowolna inna uzgodniona forma),
- moduł administracyjny – oprogramowanie umożlwiające odczytywanie archiwum predykcji, podgląd topologii tras, wprowadzanie parametru korekty, liczba pojazdów i czas wykrycia dla zatrzymania. Moduł administracyjny może być częścią modułu diagnostycznego.
Formalności
Wykonawcy zainteresowani udziałem we wstępnych konsultacjach rynkowych mogą składać zgłoszenia do dnia 27 stycznia.
Szczegóły postępowania można znaleźć na stronie: https://tw.ezamawiajacy.pl/pn/tw/demand/notice/public/153967/details
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze