Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Szczecin przesuwa ważności biletów okresowych

infotrans
01.04.2020 08:30
0 Komentarzy

ZDiTM Szczecin informuje, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów wprowadza przesunięcie terminu ważności biletów okresowych. Wystarczy wypełnienie odpowiedniego wniosku i wysłanie go mailowe do Zarządu.

-„Rozwiązanie, które wprowadzamy dotyczy pasażerów, którzy z uwagi na epidemię koronawirusa nie korzystają z komunikacji miejskiej, a posiadają ważne bilety okresowe – mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy ZDiTM.

Co należy zrobić? Wystarczy pobrać odpowiedni formularz ze strony www.zditm.szczecin.pl i odesłać go na adres [email protected]. Procedura jest maksymalnie uproszczona.

Zasady skorzystania z przedłużonego terminu ważności zawieszonego biletu okresowego:

  • Wypełnione formularze można składać wyłącznie drogą elektroniczną

  • Należy pobrać formularz na stronie zditm.szczecin.pl i odesłać na adres [email protected]

  • Możliwość dotyczy biletów okresowych 3,4,5,-miesięcznych

  • Decyduje termin zakupu biletu, nie później niż 11 marca 2020r

  • Zawieszony termin ważności biletu musi być dłuższy niż połowa okresu ważności biletu

  • Termin zawieszenia biletu liczony będzie od dnia wpłynięcia formularza lub od dnia wskazanego w dokumencie, ale nie wcześniej niż data jego wypłynięcia

  • W przypadku uczniów i studentów zawieszenie biletu będzie liczone od 12 marca 2020r.

  • Bilet można zawiesić tylko raz

  • Zawieszony bilet będzie można wykorzystać w późniejszym terminie, ale nie później niż do końca 2020r.

UWAGA!

Przedłużenia okresu ważności zawieszonego biletu będzie można dokonać przy zakupie nowego biletu okresowego.

W przypadku zakupu biletów elektronicznych (smartfon, SKA) należy o tym fakcie poinformować ZDiTM na wskazany powyżej adres mailowy.

W przypadku klientów korzystających z biletów okresowych papierowych należy zgłosić się osobiście do Biura Obsługi Klienta – Kasa Główna, ul. Klonowica 5 Szczecin.

Na koniec ZDiTM Szczecin informuje, że nie wyklucza wydłużenia terminu zawieszenie biletu okresowego. Decyzje będą podejmowane na bieżąco, adekwatnie do sytuacji.

Komentarze