Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Sindbad i LOT honorują bilety Orbisu

infotrans
30.09.2010 19:31
0 Komentarzy

Jak informuje PAP –wszystkie bilety autokarowe komunikacji międzynarodowej 'Sindbad’, które zostały zakupione w biurach Polskiego Biura Podróży Orbis, będą realizowane zgodnie z umową. Klienci LOT-u także nie stracą swoich biletów. Polskie Biuro Podróży Orbis złożyło do warszawskiego sądu rejonowego wniosek o ogłoszenie upadłości. 'Sindbad’ zajmuje się m.in. międzynarodowymi przewozami autokarowymi;bilety na przejazd autokarami firmy można było kupować za pośrednictwem Orbisu. Firma poinformowała w środę, że klienci, którzy kupili bilety w biurach PBP Orbis mogą kontaktować się bezpośrednio z infolinią PBP Sindbad pod numerami: 801 22 33 44 oraz 077 443 44 44. PLL LOT, który także współpracował z Polskim Biurem Podróży Orbis poinformował, że osoby, które za pośrednictwem Orbisu kupiły bilety na przelot, powinny skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Marta Marczak z biura prasowego LOT zapewniła, że turyści biletów nie stracą;będą mieli np. możliwość zmiany terminu podróży.

Komentarze