Polbus-PKS stawia na cyfryzację i startuje z aplikacją Time4BUS od GenesisMobo
Oficjalnie 1 czerwca Polbus-PKS uruchamia nowoczesną aplikację mobilną Time4BUS, opracowaną przez firmę GenesisMobo.
Dzięki niej pasażerowie zyskają dostęp do lokalizacji autobusów w czasie rzeczywistym oraz dynamicznej informacji pasażerskiej. Inicjatywa już wystartowała w trzech gminach województwa dolnośląskiego i będzie rozszerzana na cały obszar działalności przewoźnika.
Rozkład jazdy:
- Jakie główne funkcje oferuje aplikacja Time4BUS dla pasażerów Polbus-PKS?
- W jakich etapach wdrażana jest aplikacja Time4BUS i które gminy objęto wdrożeniem w pierwszej kolejności?
- Jakie cechy aplikacji Time4BUS czynią ją dostępną i uniwersalną dla wszystkich użytkowników, niezależnie od ich potrzeb?
Odpowiedź na potrzeby pasażerów
Nowe rozwiązanie zaprezentowano podczas konferencji prasowej we Wrocławiu. Jak poinformowano, aplikacja Time4BUS oraz powiązany z nią system zarządzania przewozami umożliwią śledzenie autobusów Polbus-PKS „na żywo”. System już od maja funkcjonuje w gminach Oleśnica, Siechnice i Strzegom, a w kolejnych tygodniach obejmie m.in. Sobótkę, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce i Świdnicę.
Oto przewidziane etapy wdrożenia apki:
- Etap I (maj) – start w gminach: Oleśnica, Siechnice, Strzegom;
- Etap II (czerwiec/lipiec) – rozszerzenie na Sobótkę, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Długołękę, Twardogórę, Dobroszyce, Bierutów, Świdnicę, Syców;
- Etap III (wrzesień) – pełna integracja z serwisem www.polbus.pl, w tym możliwość zakupu biletów oraz śledzenia pojazdów online.
– Aplikacja Time4BUS jest już dostępna dla mieszkańców trzech pierwszych gmin. Kolejny etap zakończymy w lipcu, a funkcjonalność monitorowania pojazdów wraz z zakupem biletów przez stronę internetową wdrożymy najpóźniej z początkiem września – zapowiada Jerzy Michalak, prezes zarządu Polbus-PKS.
Aplikację można bezpłatnie pobrać ze sklepów Google Play i App Store.
Polbus-PKS
Dolnośląska firma to doświadczony przewoźnik z blisko 80-letnią historią i największą flotą autokarową na Dolnym Śląsku. Każdego roku obsługuje około 1,8 mln pasażerów i intensywnie inwestuje w innowacje, m.in. płatności zbliżeniowe, cyfrowe planowanie podróży czy sprzedaż biletów online.
– Pasażerowie oczekują rozwiązań prostych i wygodnych. Dlatego wdrażamy możliwość lokalizowania autobusów w czasie rzeczywistym, w oparciu o aplikację Time4BUS. To naturalny krok w kierunku poprawy komfortu podróżowania. Pracujemy również nad kolejnymi ułatwieniami – kończymy testy systemu płatności zbliżeniowych i pracujemy nad zakupem biletów poprzez Internet. Naszym celem jest stworzenie usług jak najbardziej intuicyjnych, dlatego wybraliśmy doświadczonego partnera jakim jest GenesisMobo sp. z o.o., którego technologie obsługują już tysiące pasażerów i są wykorzystywane przez czołowych przewoźników w kraju – dodał Jerzy Michalak.
Time4BUS to technologia dostępna dla każdego pasażera, niezależnie od potrzeb.
– Zanim obie strony zdecydowały się podpisać umowę i rozpocząć współpracę, odbyliśmy kilka ważnych i konstruktywnych spotkań. Polbus-PKS szczegółowo przedstawił nam wizję nowoczesnego transportu i jakie ułatwienia oraz rozwiązania chciałby wprowadzić w najbliższym czasie dla swoich podróżnych. Uznaliśmy wspólnie, że Time4BUS – w postaci systemu do zarządzania przewozami i dynamiczną informacją pasażerską wraz z aplikacją mobilną – będzie idealnie wpisywać się w oczekiwania przewoźnika – podkreślił Sylweriusz Gasek, prezes zarządu GenesisMobo.
Time4BUS
Współpraca Polbus-PKS i GenesisMobo to przykład, jak cyfrowa transformacja może podnieść jakość usług w transporcie zbiorowym. Inicjatywa opiera się na doświadczeniu operacyjnym Polbus-PKS i innowacjach technologicznych GenesisMobo, co przekłada się na realne korzyści dla podróżnych.
Aplikacja Time4BUS jest już obecna w ponad 40 miastach w Polsce, a korzysta z niej ponad 110 operatorów i organizatorów transportu – zarówno w dużych aglomeracjach jak Warszawa czy Śląsk, jak i mniejszych gminach jak Złotoryja czy powiat olsztyński.
– Nasze rozwiązania są uniwersalne – działają równie dobrze w dużych miastach, jak i w niewielkich ośrodkach. Co więcej, aplikacja została w pełni dostosowana do standardu WCAG 2.1, dzięki czemu osoby niewidome, słabowidzące czy niesłyszące mogą z niej w pełni korzystać. Time4BUS to technologia dostępna dla każdego pasażera, niezależnie od potrzeb – podkreśla Sylweriusz Gasek.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze