Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity testuje sprzedaż biletów w placówkach Poczty Polskiej

infotrans
05.02.2015 20:14
0 Komentarzy

PKP Intercity testuje nowy kanał sprzedaży biletów. Ruszył pilotaż realizowany we współpracy z Pocztą Polską. Projekt potrwa 3 miesiące i obejmie 37 wybranych placówek z 3 województw.

Już od 4 lutego w wybranych placówkach Poczty Polskiej będzie można kupić bilet na pociąg PKP Intercity. Klienci będą mogli skorzystać z oferty dostępnej za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży e-IC. 

– Chcemy ułatwiać naszym klientom zakup biletów. Sprzedaż w placówkach Poczty Polskiej to rozwiązanie dla tych, którzy mają bliżej do placówki, niż niekiedy do dworca kolejowego –wyjaśnia Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity. Testy potrwają 3 miesiące i po tym okresie wspólnie zdecydujemy czy wdrożymy rozwiązanie w pozostałych punktach naszego partnera w całym kraju. –dodaje Zuzanna Szopowska 

W ramach testów podróżni będą mogli kupić bilety w 37 placówkach Poczty Polskiej na terenie 3 województw: śląskiego (18 placówek), dolnośląskiego (8 placówek) i podlaskiego (11 placówek). W kilku z wytypowanych miast (Łapy, Suwałki, Bytom, Chorzów, Tarnowskie Góry, Oborniki Śląskie, Świebodzice, Żmigród) PKP Intercity nie prowadziło do tej pory sprzedaży biletów w kasach, tak więc będzie to dodatkowe udogodnienie. 

 – Poczta Polska to firma, która dociera do każdego zakątka naszego kraju. Jesteśmy blisko naszych klientów stąd każde rozwiązanie, które pozwala im załatwiać w placówkach różnego rodzaju dodatkowe usługi i sprawy jest dla nas atrakcyjne. –mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. 

Dodatkowo, w wytypowanych placówkach podróżni mogą uzyskać informacje o połączeniach i ofertach promocyjnych PKP Intercity, otrzymać fakturę VAT do zakupionego biletu, bądź złożyć w formie pisemnej reklamację.

Normal021falsefalsefalsePLX-NONEX-NONE

Komentarze