Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Energetyka oferuje nowy produkt energetyczny „Negocjator” i uruchamia Infolinię

infotrans
14.04.2011 16:20
0 Komentarzy

Dzięki nowej ofercie „Negocjator”małe i średnie firmy (o rocznym zużyciu energii do 250 MWh), zmieniając sprzedawcę prądu na PKP Energetyka, mają możliwość negocjacji ceny. Wyróżnikiem oferty jest fakt, że ostateczne warunki zależą od umiejętności negocjacyjnych klienta. Wybierając ofertę PKP Energetyka klient zyskuje ochronę przed podwyżkami cen energii. Stawka, którą wynegocjuje, będzie zagwarantowana do końca 2012 roku.
Jesteśmy firmą konkurencyjną na rynku energetycznym i proponujemy nowe, w pełni partnerskie podejście do kształtowania oferty. Produkt „Negocjator”to pierwsza
z naszych propozycji, w której klient nie dostaje standardowej oferty, ale sam może wynegocjować warunki kontraktu –mówi Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka.
Aby rozpocząć negocjacje, wystarczy zadzwonić pod numer Infolinii 0801 77 29 29
(od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00) lub odwiedzić jedno z Biur Obsługi Klienta zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Dzięki Infolinii oferujemy klientom nowy, wygodny kanał komunikacji, który pozwoli nam jeszcze dokładniej poznawać ich potrzeby –mówi Grzegorz Grabowski.
Szczegółowy wykaz Biur Obsługi Klienta i informacje o ofertach znajdują się na stronie internetowej PKP Energetyka S.A.: http://www.pkpenergetyka.pl/pl/obsluga-klienta.

Komentarze