Olsztyn: Obsługa pasażerów dłużej w poniedziałki
Zmiana godzin pracyPunktu Obsługi Klienta w Śródmieściu. W każdy poniedziałek można będzie z niegokorzystać do godz. 18:00.
W Olsztynie funkcjonuje sześć Punktów Obsługi Klientauruchomionych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu. Ich głównym zadaniemjest sprzedaż biletów. Zatrudnieni tam pracownicy służą także informacją iwskazówkami dotyczącymi sposobu podróżowania komunikacją miejską w naszymmieście.
Zmieniły się godziny otwarcia punktu Centrum,zlokalizowanego przy al. Piłsudskiego w pobliżu galerii handlowej. Teraz wkażdy poniedziałek będzie otwarty od godz. 11 do godz. 18. Dzięki temu jestmożliwe zwiększenie dostępności usług świadczonych przez ZDZiT.
Niezależnie – w dalszym ciągi jest możliwość złożeniawniosku o Olsztyńską Kartę Miejską oraz doładowywania jej lub kupna biletówprzez Internet. Zapłacić za przejazd można także w biletomatach w autobusachoraz tramwajach lub w 37 urządzeniach stacjonarnych, zlokalizowanych na tereniecałego miasta.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze