Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lublin szykuje się do optymalizacji przewozów. ZTM znalazł do tego firmę

infotrans
23.02.2023 10:02
0 Komentarzy

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie zakończył już pierwszy etap przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie wraz z optymalizacją oferty przewozowej, na podstawie przeprowadzanych badań rynku komunikacji miejskiej. Całe zamówienie ma być zrealizowane w ciągu 150 dni od dnia zawarcia umowy. ZTM jest już po otwarciu ofert we wspomnianym przetargu, gdzie otrzymał jedną propozycję.

Jedna oferta

Do ZTM w dniu 20 lutego wpłynęła oferta od jednego zainteresowanego:

  • TRAKO PROJEKTY TRANSPORTOWE SZAMBORSKI I SZELUKOWSKI Spółka Jawna – cena 325 581,00 PLN brutto.

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 313 650,00 PLN brutto. Oznacza to, że mamy niewielkie przekroczenie zaplanowanego budżetu. Brakuje niespełna 12 tys. zł, więc prawdopodobnie uda się znaleźć dodatkowe środki i zaakceptować otrzymaną ofertę. Oczywiście – wszystko pod warunkiem jej zgodności z SWZ.

Cztery kluczowe zadania

Przedmiotem zamówienia ZTM Lublin jest wykonanie opracowania: „Analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie wraz z optymalizacją oferty przewozowej, na podstawie przeprowadzanych badań rynku komunikacji miejskiej”.

Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania, jednak nie są to jednocześnie odrębne części zamówienia:

  • zadanie 1: badania więźby ruchu pasażerskiego – określenie kierunków przemieszczania się pasażerów korzystających z usług komunikacji miejskiej w Lublinie obsługiwanej autobusami i trolejbusami wykonującymi przewozy na zlecenie ZTM w Lublinie. Metodą badania będzie wywiad bezpośredni kwestionariuszowy wykonywany na określonych przystankach,
  • zadanie 2: badania jakości przewozów – przeprowadzenie badań marketingowych dotyczących preferencji i satysfakcji z poziomu usług komunikacji miejskiej w Lublinie. Metodą badania będzie wywiad bezpośredni kwestionariuszowy przeprowadzony na wybranych przystankach komunikacji miejskiej,
  • zadanie 3: przetworzenie oraz zinterpretowanie danych, pochodzących z przeprowadzanych badań rynku komunikacji miejskiej w Lublinie – czyli analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie, określenie kierunków popytu na usługi komunikacji miejskiej, określenie popytu na usługi komunikacyjne pod kątem jakości komunikacji miejskiej, poprzez analizę preferencji komunikacyjnych pasażerów, analizę i ocenę dotychczasowych tras linii komunikacyjnych, rozkładów jazdy, ocenę dostępności przestrzennej komunikacji miejskiej na terenie Miasta Lublin, kompleksową identyfikację najważniejszych generatorów ruchu w Lublinie,
  • zadanie 4: wariantowa koncepcja optymalizacji oferty przewozowej w komunikacji miejskiej w Lublinie – tj. przedstawienie dwóch wariantów koncepcji, uwzględniających obecny układ komunikacyjny oraz budowę Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego. Warianty koncepcji różnić się będą wielkością pracy eksploatacyjnej oraz maksymalną liczbą pojazdów w ruchu. W ramach zadania przeprowadzone zostaną konsultacji społeczne, którym zostanie poddany jeden wskazany wariant.

Komentarze