Lublin szykuje się do optymalizacji przewozów. ZTM znalazł do tego firmę
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie zakończył już pierwszy etap przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie wraz z optymalizacją oferty przewozowej, na podstawie przeprowadzanych badań rynku komunikacji miejskiej. Całe zamówienie ma być zrealizowane w ciągu 150 dni od dnia zawarcia umowy. ZTM jest już po otwarciu ofert we wspomnianym przetargu, gdzie otrzymał jedną propozycję.
Jedna oferta
Do ZTM w dniu 20 lutego wpłynęła oferta od jednego zainteresowanego:
- TRAKO PROJEKTY TRANSPORTOWE SZAMBORSKI I SZELUKOWSKI Spółka Jawna – cena 325 581,00 PLN brutto.
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 313 650,00 PLN brutto. Oznacza to, że mamy niewielkie przekroczenie zaplanowanego budżetu. Brakuje niespełna 12 tys. zł, więc prawdopodobnie uda się znaleźć dodatkowe środki i zaakceptować otrzymaną ofertę. Oczywiście – wszystko pod warunkiem jej zgodności z SWZ.
Cztery kluczowe zadania
Przedmiotem zamówienia ZTM Lublin jest wykonanie opracowania: „Analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie wraz z optymalizacją oferty przewozowej, na podstawie przeprowadzanych badań rynku komunikacji miejskiej”.
Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania, jednak nie są to jednocześnie odrębne części zamówienia:
- zadanie 1: badania więźby ruchu pasażerskiego – określenie kierunków przemieszczania się pasażerów korzystających z usług komunikacji miejskiej w Lublinie obsługiwanej autobusami i trolejbusami wykonującymi przewozy na zlecenie ZTM w Lublinie. Metodą badania będzie wywiad bezpośredni kwestionariuszowy wykonywany na określonych przystankach,
- zadanie 2: badania jakości przewozów – przeprowadzenie badań marketingowych dotyczących preferencji i satysfakcji z poziomu usług komunikacji miejskiej w Lublinie. Metodą badania będzie wywiad bezpośredni kwestionariuszowy przeprowadzony na wybranych przystankach komunikacji miejskiej,
- zadanie 3: przetworzenie oraz zinterpretowanie danych, pochodzących z przeprowadzanych badań rynku komunikacji miejskiej w Lublinie – czyli analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie, określenie kierunków popytu na usługi komunikacji miejskiej, określenie popytu na usługi komunikacyjne pod kątem jakości komunikacji miejskiej, poprzez analizę preferencji komunikacyjnych pasażerów, analizę i ocenę dotychczasowych tras linii komunikacyjnych, rozkładów jazdy, ocenę dostępności przestrzennej komunikacji miejskiej na terenie Miasta Lublin, kompleksową identyfikację najważniejszych generatorów ruchu w Lublinie,
- zadanie 4: wariantowa koncepcja optymalizacji oferty przewozowej w komunikacji miejskiej w Lublinie – tj. przedstawienie dwóch wariantów koncepcji, uwzględniających obecny układ komunikacyjny oraz budowę Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego. Warianty koncepcji różnić się będą wielkością pracy eksploatacyjnej oraz maksymalną liczbą pojazdów w ruchu. W ramach zadania przeprowadzone zostaną konsultacji społeczne, którym zostanie poddany jeden wskazany wariant.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze