Lotnisko Wrocław: trwa festiwal filmów krótkometrażowych
airBoard.tv, sieć cyfrowych nośników reklamowych działająca na terenie wrocławskiego portu lotniczego, uczestniczy w Art By Chance – międzynarodowym festiwalu ultrakrótkich filmów. W ramach odbywającego się od 22 maja do 3 czerwca 2009 r. przeglądu, goście Portu Lotniczego im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu mają szansę zobaczyć 31 filmów z 18 krajów. Długość każdego z prezentowanych projektów nie przekraczana 60 sekund. Do współpracy przy festiwalu zaproszeni zostali najwięksi operatorzy sieci digital signage. Na całym świecie filmy prezentowane w ramach festiwalu zobaczy ponad 100 milionów widzów. Festiwal objął 64 miasta w Belgii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Indonezji, Indiach, Włoszech, Holandii, Wielkiej Brytanii, Katarze, Polsce, Portugali, Turcji i USA. Naszym celem jest umożliwienie publiczności kontaktu z nowatorską sztuką filmową, bez potrzeby zmuszania widzów do kupowania biletów i odwiedzania galerii sztuki. Art By Chance to próba dotarcia ze sztuką do odbiorców wtedy, gdy najmniej mogliby się tego spodziewać –mówi Amyra Bunyard członek festiwalowego Jury. Założenie to może zostać zrealizowane dzięki sieciom digital signage działającym w metrach, miejskich autobusach, centrach handlowych, portach lotniczych, pociągach, kawiarniach czy barach. Dzięki cyfrowym nośnikom, sztuka filmowa może aktywnie podążać za odbiorcami, może wyjść z galerii i szukać dla siebie audytorium w jego naturalnym środowisku – publiczność zobaczy filmy w drodze do pracy, w trakcie zakupów czy przerwy na lunch. Krótki metraż festiwalowych filmów idealnie pasuje do specyfiki digital signage, ale to nie jedyny powód, dla którego Neo Advertising – operator wrocławskiej sieci – zdecydował się wziąć udział w festiwalu. Dzięki zaangażowaniu się Art By Chance możemy przyczynić się do promocji sztuki, a równocześnie zyskujemy sposób na zaprezentowanie komunikacyjnych możliwości, jakie dają cyfrowe nośniki reklamowe i uatrakcyjnić emitowany kontent. Takie projekty pozwalają pokazać, że digital signage to nowoczesny kanał komunikacji, którego możliwości wykraczają daleko poza działania czysto marketingowe –twierdzi Bartosz Drzewiński Business development manager w Neo Advertising. Mamy nadzieje, że gościom wrocławskiego lotniska spodoba się taka formą kontaktu ze sztuką. Głównym motywem tegorocznej edycji festiwalu jest temat podróży. Szczegóły na: www.artbychance.org, /www.airboard.tv i www.neoadvertising.pl.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze