Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łódzka migawka jak karta rabatowa

infotrans
02.12.2010 16:05
0 Komentarzy

Plakat akcji „Z migawką taniej”

Sekcja marketingu MPK-Łódź rozpoczęła akcję „Z migawką taniej”. Specjalnie dla swoich pasażerów spółka nawiązuje współpracę z różnymi instytucjami, które będą honorowały migawki. To jak na razie kino, teatry i poradnia.
Osób regularnie korzystających z usług komunikacji miejskiej nie trzeba chyba przekonywać, że kupowanie biletów okresowych (miesięcznych, trzydziestodniowych lub innych) to spora oszczędność. Prosta matematyka pozwala nam to sprawdzić w łatwy sposób. Wystarczy cenę biletu jednorazowego pomnożyć przez liczbę przejazdów w danym okresie i porównać do ceny biletu zwanego potocznie po „łódzku”migawką. Różnica zostaje w kieszeni pasażera. Ta korzyść jest teraz większa, a z tygodnia na tydzień będzie jeszcze wzrastała. Sekcja Marketingu MPK-Łódź rozpoczęła akcję „Z migawką taniej”. Specjalnie dla swoich pasażerów spółka nawiązuje współpracę z różnymi instytucjami, które będą honorowały migawki. Oto one:
– Kino „Charlie”–jedna migawka upoważnia do zakupu biletu w cenie 12 zł zamiast 16 zł
– Teatr „Arlekin”–migawka upoważnia do zakupu biletu w cenie 13 zł zamiast 15 zł
– Sieć niepublicznych poradni „Renoma”–migawka upoważnia do 5-procentowej zniżki za opłaty medyczne i laboratoryjne
– Teatr V6 –pierwsze dziesięć osób, które kupią bilet na spektakl, po okazaniu migawki, będzie mogło otrzymać bilet dla osoby towarzyszącej za połowę ceny
– Teatr im. Stefana Jaracza –jedna migawka upoważnia do zakupu dwóch biletów normalnych w cenie biletów ulgowych
– Teatr Muzyczny – jedna migawka upoważnia do zakupu dwóch biletów normalnych w cenie biletów ulgowych
W planach obejmujących najbliższe tygodnie jest współpraca z kolejnymi instytucjami, głównie kulturalnymi i rozrywkowymi. Po pomyślnym zakończeniu negocjacji lista miejsc, w których migawkę można okazywać niczym kartę rabatową będzie sukcesywnie uzupełniana.

Komentarze