Łódź: MPK szkoli kontrolerów
Kontroler biletów musi być czysto i schludnie ubrany, identyfikator ma mieć przypięty w widocznym miejscu, a do pasażerów ma się zwracać grzecznie –w MPK-Łódź rozpoczęły się szkolenia dla już kontrolujących bilety w tramwajach i autobusach, ale także dla nowych pracowników, którzy wkrótce rozpoczną pracę w Spółce.
Szkolenia mają charakter warsztatów. Jest mówa o obowiązujących przepisach oraz procedurach, omawiane są także trudne i nietypowe sytuacje, w jakich może się znaleźć kontroler biletów. Szczególna uwaga zwracana jest na obsługę pasażerów o szczególnych potrzebach, czyli osób starszych oraz dzieci. Podczas warsztatów kontrolerzy biletów dostają zbiór standardów pracy z pasażerem, czyli „wewnętrzny kodeks”postępowania, który przekazywany jest wszystkim pracownikom MPK-Łódź mającym kontakt z klientem.
Podczas szkoleń MPK kładzie duży nacisk na wizerunek i kulturę osobistą kontrolerów biletów. Zarówno w wewnętrznych instrukcjach jak i standardach zostało wyraźne wskazane, by strój kontrolujących był czysty i schludny, a identyfikator umieszczony w widocznym miejscu. Ponadto kontrolerzy mają obowiązek wyraźnie poinformować pasażerów o prowadzonej w autobusie czy tramwaju kontroli.
Podczas warsztatów podkreślane jest, że ci pracownicy mają bezpośredni kontakt z naszymi pasażerami a tym samym tworzą wizerunek MPK-Łódź.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze