Komunikacyjna kiełbasa wyborcza
Niektóre komunikacyjne obietnice kandydatów na prezydentów są osobliwe. W wielu postulatach lokalnych kandydatów roi się od pomysłów wręcz surrealistycznych. „Dziennik Gazeta Prawna”stworzyła przegląd „najwybitniejszych”propozycji przedwyborczych. Wiceprezydent Katowic, kandydujący na stanowisko prezydenta, przekonuje mieszkańców do wybudowania w południowej części miasta miejskiej kolei linowej. Pomysł ekstrawagancki, mało wydajny oraz nierealistyczny.
Z kolei kandydat na prezydenta Wrocławia z ramienia Solidarności Walczącej Robert Bogusławski proponuje darmowy rower dla każdego wrocławianina. Ma to kosztować 10 mln zł. Kandydaci ze Szczecina (Bogdan Roszkowski z PSL) i Torunia (komitet Czas Mieszkańców) proponują alternatywę dla rowerów w postaci kajaków miejskich wraz z siecią przystani.
Darmowe przejazdy – o ile ich wprowadzenie sprawdza się w niewielkich gminach, o tyle w dużych takich jak Warszawa, Poznań czy Wrocław jest czystą utopią. Z wyliczeń warszawskiego ratusza wynika, że likwidacja biletów w stolicy wymagałaby znalezienia dodatkowych 2 mld zł przez cztery kolejne lata.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze