KOLEO świętuje 100 mln biletów. Tournée po Polsce i spotkania z pasażerami
KOLEO przekroczyło właśnie próg 100 mln sprzedanych biletów. To jeden z liderów cyfrowych rozwiązań w zakresie transportu publicznego.
Z tej okazji spółka uruchomiła mobilną instalację KOLEO – specjalnie zaaranżowany bus, który odwiedza wybrane miasta w całym kraju. Oficjalna inauguracja miała miejsce 15 lipca 2025 r. w Warszawie.
Rozkład jazdy:
- Jak nazywa się mobilna instalacja promująca aplikację KOLEO podczas trasy po Polsce?
- W którym dniu i mieście zainaugurowano trasę KOLEO Busa?
- Jaką pamiątkę można stworzyć wewnątrz KOLEO Busa przy użyciu interaktywnej aplikacji?
KOLEO świętuje w trasie
Wyjątkowy KOLEO Bus przemierza Polskę, symbolicznie łącząc miasta, podróżnych i historie codziennego transportu publicznego. W środku pasażerowie mogą skorzystać z interaktywnej aplikacji i stworzyć swój własny „Bilet Marzeń” – pamiątkę oraz zaproszenie do planowania kolejnych podróży.
Pod hasłem kampanii „100 milionów biletów. 100 milionów historii.” KOLEO podkreśla, że każda podróż koleją to nie tylko przemieszczanie się, lecz część życia, emocji i planów milionów osób korzystających z transportu publicznego.
Do tej pory KOLEO Bus odwiedził m.in.: Jelenią Górę, Wrocław, Poznań, Szczecin, Koszalin i Jastarnię. W kolejnych dniach pojawi się w:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- Toruń – 16 lipca
- Łódź – 17 lipca
- Konin – 18 lipca
- Siedlce – 19 lipca
- Kielce – 20 lipca
- Gliwice – 23 lipca
Szczegółowa mapa odwiedzin dostępna jest w wydarzeniu KOLEO na stronie .
KOLEO – cyfrowy hub kolei
KOLEO to kompleksowa platforma planowania podróży i sprzedaży biletów na pociągi w Polsce. Użytkownicy mają dostęp do rozkładów jazdy i taryf takich przewoźników jak: PKP Intercity, POLREGIO, Koleje Mazowieckie, Koleje Dolnośląskie, ŁKA, SKM, KŚ i wielu innych. Bilety można kupić w tej samej cenie, co w kasie, bez dodatkowych prowizji – zarówno przez aplikację mobilną (Android, iOS), jak i stronę internetową.
Wszystko to czyni z KOLEO jedno z najważniejszych narzędzi w codziennej obsłudze pasażerów kolei w Polsce – nie tylko z punktu widzenia technologii, ale też komfortu podróży.
100 milionów biletów to nie tylko statystyka – to dowód na ogromne znaczenie cyfrowych rozwiązań w kolejnictwie. KOLEO nie tylko sprzedaje bilety – łączy pasażerów z miejscami, celami i wspomnieniami. Teraz – także fizycznie, przez podróżującą po Polsce instalację, która celebruje każdy przejazd, każdą trasę i każdą decyzję o wybraniu kolei.
Komentarze